Baardkammetje voor onderweg??

Elfentaal

Stoppelbaard
Mijn vrouw kan prima leven met mijn baard alleen irriteert ze zich aan "zooi" in mijn baard als ik het zelf niet door heb. De bekende "Wat zit er nu weer in je baard!?" opmerking. Ik ben dus op zoek naar een klein baardkammetje, borstel die ik in mijn achterzak/zak kan doen zonder dat ik er last van heb en met regelmaat even door de baard kan halen. Nog geen "kleine platte kam" kunnen vinden voor baarden. Iemand suggesties of eventueel oplossingen voor dit probleem? Dank u!

Beard on!
 

Marius

Baard
Bij Mijnbaard.nl hebben ze snor en baardkammen voor onderweg van Beard Brand. Ideaal. Iets duurder, tien euro geloof ik, maar een top ding!
 

zenn

Zware baard
Bij Mijnbaard.nl hebben ze snor en baardkammen voor onderweg van Beard Brand. Ideaal. Iets duurder, tien euro geloof ik, maar een top ding!

Die van Beardbrand heb 'k, ideaal formaat voor onderweg. Alleen jammer dat ie niet in een net hoesje ofzo zit.
Vind die vlindermesbaardkam wel gaaf die ze hebben... :rolleyes:

Zou er wel een boksbeugelversie van willen zien, of eentje gemaakt uit zo'n oldschool scheermes die je kan open klappen.
Of iets a la multitoolstyle; mes, groffe kam, fijne kam, nagelvijl, kurkentrekker, bier opener + pocket clip.:D
 

Jeepie

Baard
IMAG0008_zpsojbea0xj.jpg


Wellicht zo'n dogtag kam iets voor je?
 
Banner image
Top