Baardgroeimiddel?

Basvw

Stoppelbaard
Beste leden,

Ik ben nu toch ruim een maand op weg naar het voor mij nog steeds onbekende gevoel van het hebben van een baard.
Het zou van mij wel iets sneller mogen groeien.
Dit ter zijde.

Ik wil een discussie openen met betrekking tot "baardgroeimiddelen".

Nu las ik op het internet, ik zeg niet dat ik dit geloof of niet.

Er schijnen dus middelen te zijn waardoor je baard sneller groeit, heeft iemand hier ervaring mee?

De middelen waar ik over las waren bijvoorbeeld; minoxidil en beard growth spray en biotine.
Biotine is voor mij een middel waarvan ik wel geloof dat het werkt, mijn nagels groeide als een gek, mijn baard alleen minder.

Maar wat is nu de waarheid?

Graag jullie eventuele ervaringen, standpunten, meningen.

Alvast bedankt baardmannen!!
 

Goenie

Baard
20161122_173640.jpg

Hoi Bas, dit product wordt veel verkocht hier op curacao. maar als het helpt......:)>(Y)

Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben en over een maand of twee, drie herken jij jezelf niet weer.
Beard up! :)>
[DOUBLEPOST=1479851103][/DOUBLEPOST]Trouwens dit product gebruik ik niet, maar mijn vrouw.
Pas op dat je straks geen kroesbaard krijgt:D:D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Over haar/baard-groeimiddelen is op dit forum in diverse posts al over geschreven, dus zoek en gij zult geïnformeerd worden.
De conclusie is echter, dat dit soort middelen een onmogelijke wensdroom zijn, anders bestonden er geen kale hoofden meer en hadden de meesten van ons nu een baard, die over de straat zou slepen.
Keratine is het enige middel, dat menselijke haren in een goede conditie houdt, maar dan alleen in grote hoeveelheden in gebruik en hier is nauwelijks aan te komen.
Bespaar je uitgaven aan kwakzalver-middeltjes en heb gewoon geduld. Als je mijn post "De Professor in wording" hebt gevolgd kun je ongeveer voorspellen welke frustrerende lijdensweg je nog af moet leggen, maar......op een gegeven moment is alle tijd en moeite het volledig waard geweest.
 

Basvw

Stoppelbaard
Over haar/baard-groeimiddelen is op dit forum in diverse posts al over geschreven, dus zoek en gij zult geïnformeerd worden.
De conclusie is echter, dat dit soort middelen een onmogelijke wensdroom zijn, anders bestonden er geen kale hoofden meer en hadden de meesten van ons nu een baard, die over de straat zou slepen.
Keratine is het enige middel, dat menselijke haren in een goede conditie houdt, maar dan alleen in grote hoeveelheden in gebruik en hier is nauwelijks aan te komen.
Bespaar je uitgaven aan kwakzalver-middeltjes en heb gewoon geduld. Als je mijn post "De Professor in wording" hebt gevolgd kun je ongeveer voorspellen welke frustrerende lijdensweg je nog af moet leggen, maar......op een gegeven moment is alle tijd en moeite het volledig waard geweest.
Ik ga gelijk je de professor in worden post lezen.

Bedankt voor je reactie
 

LuukGx

Stoppelbaard
Bekijk bijlage 3596

Hoi Bas, dit product wordt veel verkocht hier op curacao. maar als het helpt......:)>(Y)

Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben en over een maand of twee, drie herken jij jezelf niet weer.
Beard up! :)>
[DOUBLEPOST=1479851103][/DOUBLEPOST]Trouwens dit product gebruik ik niet, maar mijn vrouw.
Pas op dat je straks geen kroesbaard krijgt:D:D

Nog een Curaçaoënaar, grappig! :) Toevallig al bij de nieuwe barbershop in Pietermaai geweest?
 

Goenie

Baard
Nee nog niet geweest. Ik laat mijn baard nog een paar maandjes groeien om daarna te laten stylen.
Maar ik hoorde van Jeepie dat het wel een aanrader is.
Die nieuwe bij promenade is niet wat!
 

JeroenP

Volle Baard
Gisteren begon mijn vrouwtje voor het eerst een beetje te mopperen dat het er een beetje wild begint uit te zien....dus ik verwacht binnenkort ook ritje naar de barbier. Helaas kan ik niet naar Curaçao voor een stylebeurt...hahahaha
 

patrickvanbrugge

Stoppelbaard
wellicht kunnen Sinterklaas en de Kerstman zo'n wondermiddel brengen.
indien dit bestond hadden we allemaal een volle bos lokken op ons hoofd en kin, en was de uitvinder billionair
 
Banner image
Top