Baarden Facebook pagina's

Sander

beards be like...
Van de week heb ik me aangemeld voor enkele Facebook pagina's over baarden. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet warm of koud van word (minder tips en/of discussie), dan vind ik dit beter. Ik hoop dus ook dat dit forum meer en meer opgepakt wordt.
Maar zijn jullie lid van dergelijke Facebook pagina's over baarden? En welke dan? En wat vinden jullie ervan?
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik heb de facebook pagina's ook even bekeken, maar ik had hetzelfde als jij, werd er ook niet warm of koud van.
Wel vind ik debaard.nl leuk. Van lifestyle en product en verzorgings tips tot leuke interviewtjes met Baarddragers.
 
Ik heb de facebook pagina's ook even bekeken, maar ik had hetzelfde als jij, werd er ook niet warm of koud van.
Wel vind ik debaard.nl leuk. Van lifestyle en product en verzorgings tips tot leuke interviewtjes met Baarddragers.
Daarom was ik ook blij dat Thom van debaard.nl een artikeltje wilde wijden aan het forum. Heeft het toch wel even op laten leven. Nu doorzetten dus. Iedereen dus even volle promotie op Facebook, websites, groepen, andere fora, etc. etc. Uiteindelijk zullen jullie rijkelijk worden beloond... met een custom rang ofzo ;)
 

Ratlook

Volle Baard
---
Ik heb helemaal niks met FB...een hoop gelul op niets af en

meestal alleen maar "kreten"

Voor bijvoorbeeld ons Rat-Look clubje hebben we toen ook speciaal

een forum opgezet naast FB en daar komt tenminste iets uit, zoals verhalen, foto's, ervaringen, tips.

Dat heb je op FB bijna niet.

Misschien een tip voor Barry...Zet bijvoorbeeld op Marktplaats advertenties

over dit forum.

Zoek gratis gedeeltes [ oproepen - clubs etc] op en zet er alleen in dat er een baard-forum is en

dat ze naar jou moeten reageren voor de link.

Hebben wij ook met het RL-forum gedaan en krijgen daar

heel veel reacties van !!!!

---
 

Jord

Baard
Oerbaard
*offtopic
Ik ga ook voor de oerbaard! :)>:)>

*edit
We zijn al een oerbaard (ik zat scheef te lezen ;))! Awesome barrymossel!! (Y)(Y)

*ontopic
Op Facebook volg ik nu een aantal groepen (zou zo 1,2,3 de namen niet weten), maar ook ik doe er niet veel mee. Dit komt voornamelijk dat het weinig tot geen info/toegevoegde waarde is.
Ook volg ik debaard.nl en b4men.nl waar leuke en interessante artikelen op langs komen. Nu met het baardforum erbij moet het helemaal goedkomen met de baarden! :cool::)>
 

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Ik ben ook lid van debaard.nl op FB, via daar ben ik ook bij dit forum terecht gekomen.
Het werkt dus wel, die artikelen op FB, ondanks dat hier veel meer toegevoerde waarde staat als al die berichten op FB de laatste maanden.

Zou idd wat advertenties zetten op andere fora.
Moet wel lukken als administrator van hier met een andere administrator te regelen zijn toch?
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
baardmannen.....we zijn PRO BarryMossel:)> BAARDFORUM.NL... IS THE BOMBBBBBBBBBB:D:cool::)>
 
Ik ben ook lid van debaard.nl op FB, via daar ben ik ook bij dit forum terecht gekomen.
Het werkt dus wel, die artikelen op FB, ondanks dat hier veel meer toegevoerde waarde staat als al die berichten op FB de laatste maanden.

Zou idd wat advertenties zetten op andere fora.
Moet wel lukken als administrator van hier met een andere administrator te regelen zijn toch?
Klopt: http://baardmannen.nl/een-baardforum/ (waarvoor dank Arie!)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
...
Ook volg ik debaard.nl en b4men.nl waar leuke en interessante artikelen op langs komen. Nu met het baardforum erbij moet het helemaal goedkomen met de baarden! :cool::)>

Net even rondgeneust op b4men.nl, is inderdaad ook een erg leuke weblog!!
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Sinds een paar dagen toch maar uit nieuwsgierigheid een account op Facebook aangemaakt
om daar eens rond te neuzen, wel geinig hoor wat je daar allemaal tegenkomt.
Heb mezelf aangemeld bij De Baarden Club, zie wel wat daar uit voortkomt, ik ben eigenlijk
nieuwsgierig naar wat voor evenementen er eventueel opgezet worden, we gaan het zien :)>
 
Banner image
Top