Baardborstel, schaar, kam aanbieding Kruidvat.

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
image.pngVanaf aanstaande dinsdag 30 mei 2016 zijn er diverse baardverzorgingsartikelen (goed woord voor de woordenslang!) in de aanbieding bij het Kruidvat in het kader van Vaderdag. Het borsteltje ziet er wel goed uit. Ik ben benieuwd!
 

maximum

Zware baard
Ik heb van mijnbaard.nl dat mini huismerk borsteltje..Zonde van mijn geld geweest:(..Beste koop van mij is deze9085341663262.jpg borstel van kruidvat van 3.99;)..Perfect om de baard te polijsten(Y)..Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dat meen je @maximum! Ik heb m in de auto liggen.. Heerlijk borsteltje! :D

Ontopic: Voor dat geld kun je het altijd proberen. Ben benieuwd wanneer ze baardolie gaan verkopen.. :p
 

maximum

Zware baard
Dat meen je @maximum! Ik heb m in de auto liggen.. Heerlijk borsteltje! :D

Ontopic: Voor dat geld kun je het altijd proberen. Ben benieuwd wanneer ze baardolie gaan verkopen.. :p

Helaas wel Arjay:)Borstel op zich niet slecht alleen te klein voor mijn kolenschoppen;)Kan hem niet goed hanteren..Voor mijn baard vind ik hem te klein maar ik gebruik hem sporadisch voor de snor(Y)Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nou ook goed toch.. :D
Hij is inderdaad wel echt klein, en houdt niet ideaal vast nee, dat ben ik met je eens..
 

Ronster

Baard
Ik heb sinds kort DIT cheap-ass ding.
Erg handig voor op werk of onderweg. Een kant grover en een kant fijnere tanden.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Maar is hij in werkelijkheid ook net zo klein met de tanden zo dicht op elkaar? Want in dat geval zou ik m niet eens door mijn baard kunnen krijgen..
 

maximum

Zware baard
Dat is ook een luizenkam(Y)Ik persoonlijk zou die niet door mijn baard halen:)Zonde ivm de verhoogde kans dat er haren meekomen;)Zeker als je baard wat langer word:)> Beard up:)
 

Ronster

Baard
Haha, nee is geen luizenkam. De smalle kant (zijn idd best smal, daar was ik ook naar op zoek) is prima voor mijn snor, de andere kant is prima voor mijn baard en is precies hetzelfde als de houten kam van Mijn Baard :) Zou me niets verbazen als ze deze ook hier hebben besteld overigens. Je kan op deze site grote volumes bestellen met een custom logo ;)
Er is nog geen enkele haar meegekomen in ieder geval :)>

EDIT
ff een foto met de kam op mijn hand, kun je zien hoe grof cq fijn hij is...

aortys.jpg
 
Laatst bewerkt:

GuBre

Baard
Heb vandaag die kruidvat borstel gescoord, en gaat prima.
Echter nog heen ervaringen met andere borstels, dus ik kan niet echt goed oordelen vind ik.
Iemand anders al één gekocht?

De bovenstaande borstel met handvat lag volgens mij ook ergens voor €1.49.....
 

Zwollenaar

Zware baard
houten kam.jpg

Ik heb bovenstaande houten kam. Gekocht bij www.chinese _ winkel .nl.
Prijs: € 2,70 maar pas op je betaald €6,75 aan portokosten. Hoe klein
of groot je bestelling ook is
 

Ronster

Baard
Bekijk bijlage 2073

Ik heb bovenstaande houten kam. Gekocht bij www.chinese _ winkel .nl.
Prijs: € 2,70 maar pas op je betaald €6,75 aan portokosten. Hoe klein
of groot je bestelling ook is
Haha, nee is geen luizenkam. De smalle kant (zijn idd best smal, daar was ik ook naar op zoek) is prima voor mijn snor, de andere kant is prima voor mijn baard en is precies hetzelfde als de houten kam van Mijn Baard :) Zou me niets verbazen als ze deze ook hier hebben besteld overigens. Je kan op deze site grote volumes bestellen met een custom logo ;)
Er is nog geen enkele haar meegekomen in ieder geval :)>
Dan zou ik bestellen bij een van de volgende sites. Hier betaal je geen portokosten, hoe klein je order ook is:
www.dx.com
www.aliexpress.com
www.banggood.com
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
image.jpegVandaag de aanbiedings-baardborstel bij het Kruidvat gekocht en direct een forse discussie gehad in de winkel. In de folder (zie boven) lees ik namelijk: groomingborstel én schaar van €6,99 voor €2,99. Bij de kassa werden beide artikelen gescand en mocht ik €6,00 af gaan rekenen. Niet dus!
De kassamedewerkster deelde me mee, dat de artikelen €2,99 per stuk kosten. Ik ging niet accoord, dus de manager werd erbij gehaald, terwijl een rij boze vrouwen achter me opstroopte. De manager deelt me mee, dat ik de advertentie verkeerd interpreteer en dat het óf groomingborstel óf schaar voor €2,99 is. Ik antwoord toch duidelijk het woord 'en' te lezen inplaats van 'of'.
De manager zegt, dat dit een drukfout in de folder is en dat hij deze niet maakt. Ik vertel hem, dat ook ik hun folder niet maak en dat er ook nog een kaart met dezelfde tekst aan het winkelschap met de artikelen hangt, die ik trouwens ook niet heb opgehangen.
De manager is nu in verlegenheid gebracht en zegt, dat ik uit coulance voor deze ene keer beide artikelen voor het bedrag van €2,99 mee mag nemen. Ik overweeg nog te zeggen om in dat geval tien borstels met scharen te willen, maar ik wil het niet te pijnlijk voor hem maken.
Ik koop de artikelen en ..... ik vind de borstel fantastisch. Een goed formaat en de haren zijn niet te zacht, maar ook niet te hard. Ik heb meerdere borstels nu en deze is zeer zeker de favoriet!
 
Banner image
Top