Baard van Perry

PerryS

Baard
Hallo iedereen, ongeveer een week geleden heb ik een topic gestart om mijzelf voor te stellen en hier wil ik dus per week een foto plaatsen maar daarin de progressie van de baard die ik tot nu toe heb. Alle tips zijn welkom en ben nog lang niet bij het resultaat hoe ik het wil hebben:)> Hier een foto om mee te beginnen van ongeveer 3 weken:

BERnNbC.jpg


Het enigste waar ik mij een beetje aan erger zijn de uitstekende haren die veel sneller groeien dan de andere haren maar ik denk dat het beste is om hem een paar weken door te laten groeien voor ik hem bijwerk? Ik hoor het graag;)
 
Het is lastig in het begin, want het is allemaal nog even wennen zo'n mantel in kweek aan je gelaat!
Gewoon niet teveel over na denken en lekker laten groeien. En voor je het weet zie je opeens het wow-factor in de spiegel!
Succes Perry!
 

PerryS

Baard
Het is lastig in het begin, want het is allemaal nog even wennen zo'n mantel in kweek aan je gelaat!
Gewoon niet teveel over na denken en lekker laten groeien. En voor je het weet zie je opeens het wow-factor in de spiegel!
Succes Perry!
Dat is het zeker! Maar omdat het nieuw is is het juist erg leuk. Even een vraagje tussendoor trouwens, heeft het zin om nu al baardolie en diverse spullen te kopen en te gebruiken of is dat juist handig als het wat langer is? Thx iedergeval!
 
Dat is het zeker! Maar omdat het nieuw is is het juist erg leuk. Even een vraagje tussendoor trouwens, heeft het zin om nu al baardolie en diverse spullen te kopen en te gebruiken of is dat juist handig als het wat langer is? Thx iedergeval!
Nou om mijn ervaring met je te delen.
De eerste keer dat ik probeerde om een baard te laten staan, werd het gejeuk mij allemaal net iets teveel in het derde week. Toen had ik alles maar weer kaalgeschoren.
De tweede poging, kon ik me niet scheren en had me er uiteindelijk doorheen gezet.
Echter na de jeuk-fase had ik pas gelezen, dat olie en wax/ balsems helpen tegen het jeuk, dus probeer het uit zou ik zeggen. En je kunt het maar alvast hebben staan toch?
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Precies.. Dan heb je het maar vast. En aangezien jij wel al redelijk dichtbegroeid bent kan het geen kwaad het eens te proberen. Maar 2 à 3 druppels zijn voor jou al meer dan voldoende..
 

PerryS

Baard
Bedankt voor de reacties. Ik zal het vanmiddag bestellen en ben benieuwd! Morgen zal ik wel een nieuwe foto posten want gelukkig groeit het aardig door!
 

PerryS

Baard
Hallo iedereen!
Na een tijdelijke afwezigheid ben ik nog steeds bezig met het laten staan van een baard en ben nu ongeveer een maand bezig.
Na een paar twijfels heb ik hem toch niet afgeschoren en ben ik er nu ook zeker van om naar de tweede maand te gaan.:)>
Ik heb 2 foto´s toegevoegd waar jullie de progressie kunnen zien. Tips zijn altijd welkom:D
 

Bijlagen

  • IMG_2634.jpg
    IMG_2634.jpg
    45,4 KB · Weergaven: 187
  • IMG_2631.JPG
    IMG_2631.JPG
    76,4 KB · Weergaven: 210

PerryS

Baard
Bedankt! Jaa ik was inderdaad van plan om hem nog een paar maanden te laten groeien, met misschien lichte bijwerkingen zodat het er wel een beetje verzorgd uit ziet maar tot nu toe heb ik er nog niks aan gedaan. En Japster jij gaat ook de goede kant op man! Ik weet zeker dat het bij jou ook goed komt:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Na een paar twijfels heb ik hem toch niet afgeschoren en ben ik er nu ook zeker van om naar de tweede maand te gaan.:)>
Twijfels? Twijfels? Je hebt een extreem goede baardgroei !!! Velen kunnen jaloers op je zijn. Nog een tweede maand? Over een half jaar kun je niet eens meer rustig over straat, omdat alle meiden dan gillend achter je aan rennen. ;)
 

PerryS

Baard
Bedankt nogmaals allemaal! Voelt goed om zulke positieve reacties te mogen ontvangen! ProfessorMelchior, ik denk dat ik dan maar geen keus heb en hem maar moet laten doorgroeien als ik het zo hoor, haha :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

PerryS

Baard
Ongeveer 2 weken verder na mijn vorige post, gelukkig groeien de zijkanten aardig dicht. Ook heb ik maar een afspraak laten maken midden juli bij New York Barbershop om toch maar de wang en neklijn bij te laten werken en het geheel wat te trimmen. Ik zal dus duidelijk moeten zeggen dat ik er écht geen lengte af wil:rolleyes:
Ik heb 2 foto's toegevoegd.
 

Bijlagen

  • IMG_2871 (1).jpg
    IMG_2871 (1).jpg
    88,7 KB · Weergaven: 171
  • IMG_2854.JPG
    IMG_2854.JPG
    70,6 KB · Weergaven: 170

vonchipka

Baard
How zeker... voor 2 maand staat deze al lekker dik man. Zit nu ongeveer op zelfde tijd, maar die van mij kan wat voorbeeld aan pakken. Wat wrijf je daar aan man...
kiekest....nt. :D(Y)
 
Banner image
Top