Baard in Progress

Hallo allemaal Dennis hier sinds gister lid en nu 5 weken bezig. Zo als te zien op de foto's groeien de wangen nog niet zo mooi dicht maar na wat ik allemaal heb gelezen hier komt dat na verloop van tijd helemaal goed.

Tot snel!!

umBJyYc.jpg

70JrWH9.jpg


wl9ep3X.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Dennis ;)

Ik heb je links even zodanig bewerkt dat de foto ineens zichtbaar is. Scheelt een hoop geklik.
Kan je trouwens zelf ook door die link te plakken in "foto invoegen" ;)

Gaat goed zo na 5 weken (Y)

Veel success met je baardreis (Y)
 
Welkom Dennis ;)

Ik heb je links even zodanig bewerkt dat de foto ineens zichtbaar is. Scheelt een hoop geklik.
Kan je trouwens zelf ook door die link te plakken in "foto invoegen" ;)

Gaat goed zo na 5 weken (Y)

Veel success met je baardreis (Y)
Yes ga er mee aan de slag.
[DOUBLEPOST=1498136192][/DOUBLEPOST]Voor de verzorging wat kan ik dan het best gebruiken allemaal? Wax, Olie zie van alles voorbij komen. Tips?
 

istawa

Zware baard
Welkom . Baard komt wel goed . En als ik het goed zie ook in het bezit van paar badass tattoo's

it aint over until the fat lady sings
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Voor de verzorging wat kan ik dan het best gebruiken allemaal? Wax, Olie zie van alles voorbij komen. Tips?
Veel hangt af van hoe de baard zelf verzorging nodig heeft.

Olie kan je wel gaan gebruiken maar wax of balsem worden het vaakst gebruikt bij grotere exemplaren omdat die soms moeilijker in bedwang te houden zijn.

Tips kan je gerust vinden als je de topics van de baardverzorging rustig eens doorneemt ;)
 
Veel hangt af van hoe de baard zelf verzorging nodig heeft.

Olie kan je wel gaan gebruiken maar wax of balsem worden het vaakst gebruikt bij grotere exemplaren omdat die soms moeilijker in bedwang te houden zijn.

Tips kan je gerust vinden als je de topics van de baardverzorging rustig eens doorneemt ;)
Ja heb ik inderdaad al even gedaan. Net even langs de plaatselijke barbier geweest en die adviseerde me een balm. Heb daarbij de balm van Uppercut gekocht. Lekker spul en ruikt prima. Hij voorspelde een mooie baard.
 
Zo ben nu 6 weken rond. De wangen beginnen geleidelijk aan dicht te groeien. Ben tot nu toe tevreden en ga vrolijk verder.
Ben nog lang niet klaar.
Werk wel af en toe de neklijn bij en de lijn op mijn wang.
Ben er ook over uit dat ik de producten van Mr. Bear ga gebruiken. Alleen nu nog de Woodland of Wilderness???
Tot snel. Gr. Dennis


hUhnYRX.jpg
 
En gister de baard gewassen met de Wash.
Vervolgens de olie en de balm na het douchen gebruikt. Iets te enthousiast geweest met de olie hij glom goed. (druppel of 8)
Maar wat een top product. Ruikt heerlijk.
Op naar de volgende bestelling. Die volgt snel.:D
 
En gister de baard gewassen met de Wash.
Vervolgens de olie en de balm na het douchen gebruikt. Iets te enthousiast geweest met de olie hij glom goed. (druppel of 8)
Maar wat een top product. Ruikt heerlijk.
Op naar de volgende bestelling. Die volgt snel.:D


Is idd een top produckt . Heb de balm en olie gehad top produckt en gaat ruime tijd mee !! Grt
 
En week 8 is voorbij.
Gaat nog heel wat tijd in zitten voor ik mijn doel bereikt heb.
Te hopen dat de wangen goed dicht groeien wat denk ik wel goed gaat komen.
Snor ook lekker door laten groeien dat hij straks mooi doorloopt in de baard.
Tot de volgende update!
H6jW2D4.jpg

[DOUBLEPOST=1500124387][/DOUBLEPOST]Sorry lukt nog niet helemaal om de foto's aangepast van een andere website in 1 reactie te krijgen.

8 weken


bCAAMnS.jpg

[DOUBLEPOST=1500124451][/DOUBLEPOST]
mjeNdCC.jpg
 
Banner image
Top