Baard groei

dennisvdb

Stoppelbaard
Hoi mede baard liefhebbers,
Ik ben Dennis, 32 jaar jong uit België.
Ik laat ondertussen een 4tal maanden mijn baard groeien en begin op een redelijke lengte te zitten. Nu valt het mij wel op dat mijn baard van onder heel dun begint te worden, je kan er gemakkelijk door kijken. Ik vraag mij af als ik hem verder laat groeien dat dit dan nog erger wordt of dat dan alles wat dichter zal groeien. Indien dit zo zou blijven laat ik hem trimmen tot op een lengte dat dit niet zo op valt.
Let niet op de foto's, baard is ongekamd na de werkdag en morgen naar de barbier. 20230719_175257.jpg20230719_175302.jpg20230719_175306.jpg20230719_175326.jpg
 

Macx

Baardaap
Als ik het zo bekijk is er niets aan de hand. Voor optimale dichtheid dan niet de haren onder de kin knippen, maar alles laten groeien. Succes morgen bij de barbier.(Y)
 

Texman

Koning Baard
Hoi mede baard liefhebbers,
Ik ben Dennis, 32 jaar jong uit België.
Ik laat ondertussen een 4tal maanden mijn baard groeien en begin op een redelijke lengte te zitten. Nu valt het mij wel op dat mijn baard van onder heel dun begint te worden, je kan er gemakkelijk door kijken. Ik vraag mij af als ik hem verder laat groeien dat dit dan nog erger wordt of dat dan alles wat dichter zal groeien. Indien dit zo zou blijven laat ik hem trimmen tot op een lengte dat dit niet zo op valt.
Let niet op de foto's, baard is ongekamd na de werkdag en morgen naar de barbier. Bekijk bijlage 26416Bekijk bijlage 26417Bekijk bijlage 26418Bekijk bijlage 26419
Voor 4 maanden groeien heb je al een hele mooi baard gekregen.(Y)(Y)(Y)
Eigenlijk is er niets mis mee maar ik begrijp wel wat je bedoeld het dunner worden van de onderkant van je baard wordt veroorzaakt door dat niet al je haren even snel en gelijkmatig uitgroeien.
Wat je het beste kan doen is je baard door te laten groeien tot de gewenste lengte en hem dan op deze lengte gaan bijhouden. Na enige tijd worden dan alle haren even lang en zal je baard aan de onderzijde voller ogen.
Succes Texman :)>
 
Banner image
Top