Baard avontuur

Lodewijk

Stoppelbaard
Zo daar ben ik weer na 2 maandjes, de baard begint nu echt op me te groeien. Zou mezelf niet meer kunnen zien zonder en voelt vertrouwt. Het advies van dit forum hebben zeker geholpen en ben trots op hoe die er nu uit ziet. De kapper heeft me vandaag wel weer geholpen met lijnen. Daar ben ik geen meester in helaas. Heb ook besloten om hem iets hoger te laten groeien, voor hoever dat mogelijk is daarom ook de kleine haartjes aan de bovenkant.
D8297802-DAA4-4D28-9BFD-49D785E33CD5.jpeg B2992977-944A-4AF7-BC2C-F945F798F18F.jpeg DB509E9D-020D-4427-9800-191C921CDC47.jpeg 4FB22E3A-E8A7-492F-8211-FE747C816C22.jpeg
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Zo daar ben ik weer na 2 maandjes, de baard begint nu echt op me te groeien. Zou mezelf niet meer kunnen zien zonder en voelt vertrouwt. Het advies van dit forum hebben zeker geholpen en ben trots op hoe die er nu uit ziet. De kapper heeft me vandaag wel weer geholpen met lijnen. Daar ben ik geen meester in helaas. Heb ook besloten om hem iets hoger te laten groeien, voor hoever dat mogelijk is daarom ook de kleine haartjes aan de bovenkant.
Bekijk bijlage 23476 Bekijk bijlage 23477 Bekijk bijlage 23478 Bekijk bijlage 23479
Ha dat snap ik dat je niet meer zonder wilt. Ziet er pico bello uit zeg (Y)
 

Macx

Baardaap
WoW! wat een dichte baarddekking heb je Lodewijk!, je kunt alle kanten op qua model, je plan om de baard wat hoger te laten groeien is een juiste beslissing, dat is gewoon mooier. Ik denk dat we je niet veel meer hoeven te vertellen, je hebt gewoon een perfecte dekking en een prachtige kleur van baard. Je zou eens terug moeten kijken naar die foto's van zonder baard, dat is schrikken hé, ik had dat wel hoor, ik vind een baard een hele grote vooruitgang, je ziet er veel beter uit met een mooie baard, als je hem goed onderhoudt. Veel geluk en tot de volgende update, en nog een fijn weekend toegewenst. (Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Lodewijk , ook ik ben van mening dat je in korte tijd een prachtige baard hebt gekregen en het staat je supergoed (Y)(Y)(Y)
De barbier heeft het trouwens heel netjes gedaan en ook past het perfect bij je kapsel. En het leuke is dat je naar mate je ouder wordt je baard nog voller zal worden.
Goed ook dat het je zo'n goed gevoel geeft (baardman gevoel ;)).
Blijf er van genieten en hou ons op de hoogte,
Texman :)>
 

Jelle1992

Baard
Ik ben nu wel aan het twijfelen of voor mijn leeftijd zo’n grote baard mij niet te oud laat lijken.
Wat denken jullie? Mischien eigen ervaringen?
Heb een baard sinds m'n 22ste, ben nu 30. Toen ik 'm voor het eerst liet groeien 8 jaar terug dacht ik dit ook maar daar had ik al snel schijt aan. Ik was het glad scheren gewoon helemaal zat. 1 keer er bijna helemaal vanaf gehaald in 2017 en dat was echt het domste idee ooit. Ik vind die baard goed staan bij je, denk dat veel gasten van jou leeftijd wel zo'n baard zouden willen maar niet verder komen dan een paar donsharen.
 

tijn

Zware baard
Ik ben nu wel aan het twijfelen of voor mijn leeftijd zo’n grote baard mij niet te oud laat lijken.
Wat denken jullie? Mischien eigen ervaringen?
Ik sluit me aan bij@Jelle1992. Voor je leeftijd heb je idd een aardige baard. Ik zou daar op die leeftijd super maar dan ook super blij mee zijn. Je zou hem natuurlijk kunnen sch.... neeeeeeee. Gewoon lekker door gaan met de baard. Ziet er super uit man
 

Texman

Koning Baard
Je gaat er niet ouder uitzien van een wat langere baard maar wel een stuk mannelijker (Y)(Y)(Y).
En dat is nou juist de bedoeling want zo sta je sterker in het leven.
Dus maak je geen zorgen en geniet van die prachtige baard :):)>.
 

Macx

Baardaap
Hoi Lodewijk, je zou je baard eerst wat vol kunnen laten groeien dan weer wat korter maken dan weer een iets ander model er in, zo blijft je lekker bezig en kom je er zelf achter wat je wilt. Ook dan aan de reacties die tellen ook mee hé, vooral op jouw leeftijd zijn positieve reacties erg belangrijk en fijn om te horen, dat telt ook mee hé, en op die manier kun je zien wat je het beste bevalt. Je moet je er namelijk gelukkig bij voelen. Je heb alle mogelijkheden en je moet het zelf een beetje uit proberen.
 

Lodewijk

Stoppelbaard
goedenavond heren,

Dit forum alweer bijna vergeten maar ik post weer eens mijn voortgang van ongeveer 2 maanden sinds de vorige keer. Wat ik sinds november liet groeien is nu mooi en egaal met de rest en krijg het trimmen zelf ook steeds beter onder controle, alleen het faden blijft lastig.

M.v.g.
Lodewijk van de Ven
5146396A-C17A-4D43-9E60-5A1926E12C09.jpeg6B489174-7BE8-4A5F-A1B8-84CF7641D43D.jpegimage.jpg
 

Bijlagen

  • B9F1AB07-19C5-4DCE-AE47-37A98EEC9A4F.jpeg
    B9F1AB07-19C5-4DCE-AE47-37A98EEC9A4F.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 58

Texman

Koning Baard
goedenavond heren,

Dit forum alweer bijna vergeten maar ik post weer eens mijn voortgang van ongeveer 2 maanden sinds de vorige keer. Wat ik sinds november liet groeien is nu mooi en egaal met de rest en krijg het trimmen zelf ook steeds beter onder controle, alleen het faden blijft lastig.

M.v.g.
Lodewijk van de Ven
Bekijk bijlage 24208Bekijk bijlage 24211Bekijk bijlage 24210
Ha Lodewijk,
Je hebt een prachtige baard gekregen en hij ziet er mooi strak uit. Ook je kapsel mag gezien worden.
Het is een mooi totaal plaatje.:)>:)>:)>(Y)(Y)
Ik vind dat je hier een compliment voor verdient en dat faden krijg je ook wel onder controle.;)
Ga zo door want het gaat heel goed.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Hoi Lodewijk, wow! dat ziet er mooi uit man! prachtige baard is het geworden. Dus je doet het onderhoud helemaal zelf?, dat vind ik knap van je hoor, en dat faden dat ga je zeker onder de knie krijgen, daar ben ik wel zeker van. Mooie kleur en goed model, wat zeggen je vrienden ervan? En je vriendinnen vindt het ook leuk natuurlijk. Je ziet er goed uit met deze mooie baard. Geniet ervan en doe zo nu en dan nog eens een update, daar houden wij weer van. Het ga je goed, tot de volgende update.(Y)(Y)(Y)
 
Banner image
Top