Baard avontuur

Lodewijk

Stoppelbaard
Dag heren! Tijd voor een update, na de vorige foto heb ik toch weer besloten om een stukkie korter te gaan, mensen gingen me wel heel oud schatten :D. Ook jongens van een jaar of 25 die dachten dat ik ouder dan ze waren. Haren iets verwilderd en moet nog faden maar hier de update foto's. De kalen plekken die ik had zijn nu helemaal verdwenen en langer zou kunnen maar weet niet zo goed hoe ik me er over moet voelen.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2023-06-17 at 19.36.06.jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-17 at 19.36.06.jpeg
    206,7 KB · Weergaven: 42
  • WhatsApp Image 2023-06-17 at 19.36.08 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-17 at 19.36.08 (1).jpeg
    176,1 KB · Weergaven: 42
  • WhatsApp Image 2023-06-17 at 19.36.08.jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-17 at 19.36.08.jpeg
    199,9 KB · Weergaven: 41

Macx

Baardaap
Hoi Lodewijk, wat heb jij een mooie baard! deze lengte staat je heel goed en maakt je zeker niet oud, maar het is juist een mooi sportief model en past heel goed bij je jonge leeftijd. Ik vind het een plaatje, prachtige kleur, perfecte dekking, mooie snor, mooie lengte, ja, wat kan ik er nog meer over zeggen, alleen dat het pracht baard is, en geniet ervan. Bedankt voor de update en tot de volgende. (Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Lodewijk ik ben het helemaal eens met @Macx .
Ik raad je aan het voorlopig zo te houden en pas als je eraan toe bent je wat anders te proberen.
Maar voor nu vind ik het prima :)>.
 

tijn

Zware baard
Dag heren! Tijd voor een update, na de vorige foto heb ik toch weer besloten om een stukkie korter te gaan, mensen gingen me wel heel oud schatten :D. Ook jongens van een jaar of 25 die dachten dat ik ouder dan ze waren. Haren iets verwilderd en moet nog faden maar hier de update foto's. De kalen plekken die ik had zijn nu helemaal verdwenen en langer zou kunnen maar weet niet zo goed hoe ik me er over moet voelen.
Prima baard vind ik. En als jij denkt dat een langere baard ouder maakt dan is dit gewoon jou baard he das makenlijk. Maar net als vele anderen hier vind ik het een mooie baard, jou baard
 
Banner image
Top