Angry Norwegian ollie en balsem

Carlstein11

Volle Baard
Na het moeilijk te verkrijgen zijn van Honest Amish en de voorraad wel erg dun werd was het tijd om wat anders gaan te zoeken.
het enige wat ik wist dat het een geurloos product moest worden.na wat speurwerk op de site van Mijn Baard is mijn keuze gevalen op Angry Norwegian waarom weet ik niet maar de slogan klinkt wel goed Don,t smell like a christmas tree smell like a man.
En dat klopt de ollie en de balsem is helemaal geurloos.
En heb ze nu al een tijdje in gebruik de ollie bijna dagelijks de balsem als ik weg moet,
de ollie is makkelijk in de baard te brengen en doet wat hij moet doen hydrateren en voeden.
heel erg goed moet ik zeggen ben dan ook erg tevreden met de olie

De balsem vind ik ook erg goed smelt makkelijk in de hand en geen geur en helpt de baard in het gareel te houden.
voor mij werk het voor mij perfect.

Kan Angry Norwegian de plaats van mijn favoriet Honest Amish in nemen.
Nee niet helemaal maar ik weet wel dat Angry Norwegian prima past naast Honest Amish
En blijf ze allebei gebruiken.
 

Texman

Koning Baard
Bedank voor de review dan weet ik waarnaar ik kan uitwijken als mijn voorraadje HA op is.
Mijn bestelling bij HA in Amerika loopt nog steeds en die ligt al sinds begin april bij de vervoerder in depot te wachten tot het verzonden mag / kan worden.
Het wordt dus helaas een lange termijn zaak :(.
 

Stubble

Stoppelbaard
Banner image
Top