Ahoy!

Texman

Koning Baard
Gerben,
Het lijdt geen twijfel je hebt nu al een prachtige baard en snor.(Y)(Y)
En dat in zo'n korte tijd, ook niet onbelangrijk hij staat je heel goed.;)
Je gaat er nog veel plezier aan beleven.
Ga zo door.
Texman:)>
 

Gerben

Stoppelbaard
Hallo! Al tijden niks gepost in m'n eigen topic, of eigenlijk niet in het hele forum. Omdat ik hier toch bijna dagelijks rondspook is het hoog tijd dat ik als stille genieter ook eens iets "bijdraag." Dus vandaar even een update.

Sinds mijn laatste update had ik al meerdere malen even getrimd. Deze hele serieuze selfie is in Juni gemaakt, als ik had geweten wat me te wachten stond had ik nog serieuzer gekeken.
82iCJsH.jpg

Kort daarna heb ik wegens sociale druk drastisch er in om zitten knippen, zo ongeveer de helft er af. Het zag er achteraf prima uit, maar ik was destijds ontevreden en dacht dat het mij misschien beter af ging met de trimmer. NOPE. Ik had het zo verknoeid dat ik 'm er maar compleet af heb gehaald. The horror, the horror.
De oorspronkelijke reden maakt het nogal zuur, maar ik zie het maar van de positieve kant. Ik zie het als de Shave to end all shaves, dat blotebillengezicht wil ik nooit weer in de spiegel zien. En daarnaast is de lange baard toch niet echt voor mij, ik heb liever iets minimalistisch, dat ik me niet druk hoef te maken of het wel "goed zit." Alhoewel ik toch wel baal dat ik niet langer doorgezet heb, puur om te kijken hoe dat er bij mij uit ziet.

Ik draag sindsdien met trots de haren op mijn kin, maar ik houd het wel vrij kort. Toch slaat de twijfel weer toe de laatste tijd, over de stijl heb ik het dan. Ik zal proberen deze week even een actuele selfie te uploaden.
 

Boudi

Baard
Vind hem ook erg mooi! Maar je moet je er natuurlijk wel goed bij voelen... Een kortere versie staat je vast ook prima (Y):)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Gerben ,
Ik vind de baard die je laat zien op je laatste foto heel erg mooi.(Y)(Y)(Y)
Dichtheid, kleur, lengte, bij jou klopt het allemaal.
Daarnaast staat het jou ook erg goed.
Dat vond ik ook gelijk toen ik eerdere foto's van je zag.
Eigenlijk kan je iedere baardstijl hebben kort of lang maakt niets uit.
Wat wel uitmaakt is hoe jij je erbij voelt. Bedenk, ook met een korte baard ben je een echte baardman.
Hou ons maar op de hoogte want dat vinden we leuk.
Moeilijke tijden hebben we allemaal wel eens, we trekken je er wel doorheen.;)
Succes en sterkte Texman:)>
 

DNA76

Baard
Damn, da's jammer Gerben. Ik vond het een knappe baard zoals die was. Je moet doen waar je zin in hebt, een korte of lange baard maakt niet uit. Zolang je er zelf maar plezier in hebt.
Ikzelf zie die langere wel liever op jouw hoofd hangen ;)
 

Opeth83

Stoppelbaard
Zo dan die laatste foto is echt een prima baard. Ik zou hem persoonlijk zo houden maar je moet uiteraard zelf doen wat je mooi vind.
 
Banner image
Top