Afwachten of nu reeds realistisch zijn?

Brambv

Stoppelbaard
zoals op foto 1 te zien ins staat mn baard er ook wat warrig bij ookal kam ik hem en verzorg ik hem met olie en wat wax.
 

Texman

Koning Baard
Ha Bram,
Hoewel je niet tevreden bent heb je toch een aardige vordering gemaakt.;)
Dat je baard wel langer is geworden maar niet voller heeft vooral met je leeftijd te maken.
Je baard moet nog tot volle wasdom komen en dat vergt wel wat tijd.
Met dat gene wat je al hebt loop beslist niet voor schut.
Hou het voorlopig netjes in vorm en knip de ongelijkheden een beetje bij.
Ik zou gewoon zo doorgaan want het komt goed.
Succes Texman:)>
 

Brambv

Stoppelbaard
Hi Texman . Kan ik hiermee al een barbier binnen stappen of trim ik hem zelf wat bij dan? Nog niet veel aan de vorm veranderen maar juist de oneffenheden aanpakken of reeds voor wat meer vorm gaan? Ja, de bijnaam 'kabouter' is tegenwoordig niet veraf ( door zijkant baard die wat uitsteekt ), enkel mijn vrouw steunt mij ten volle :p toch blij dat dit forum bestaat ! Groeten allemaal
 

Texman

Koning Baard
Het is het beste als je zelf de oneffenheden aanpakt.
Voor het erin zetten van een model is het nog te vroeg. Dan heb je wat meer lengte nodig.
Als je het niet kan dan mag je ook naar een barbier maar omdat je maar heel weinig hoeft bij te werken is dat natuurlijk wel duur.
Je kan het ook combineren met een knipbeurt van je hoofdhaar.
Succes Texman:)>
 

Brambv

Stoppelbaard
Op langste trimstand en naar beneden toe kan ik niet veel misdoen of wel? Schrik dat er teveel zou afgaan.
 

Texman

Koning Baard
Voor het verwijderen van wat oneffenheden haal je de kam van de trimmer af en ga je voorzichtig langs de te ver uitstekende delen van je baard.
Als je de kam gebruikt haal je van je hele baard weer een deel weg en dat is nou juist niet de bedoeling.
Succes Texman:)>
[DOUBLEPOST=1525517682][/DOUBLEPOST]
Haha Lang geleden dat mijn kalend hoofd nog geknipt is :p. Zal het zelf wat proberen.
Ja, dat kon ik niet zien op je foto's ;)
 

DNA76

Baard
Naar mijn bescheiden menig zou ik er voorlopig gewoon afblijven en doorzetten. Hoe langer die baard wordt, hoe beter je uiteindelijk het model zal kunnen bepalen denk ik. Lijkt me afgaande op de foto’s nog iets te vroeg. Alvast veel succes en die slechte baarddagen heeft iedereen. Je bent dus zeker niet alleen! Beard on :)>
 

HarryL

Baard
Even dit topic doorgelezen...
Ik heb zelf ook al een paar keer op het punt gestaan om te zeggen...
Ik kap er mee :D Dus toen eerst een sik laten staan, en nu de baard bij laten groeien.
Het gaat niet hard.... Ik had ook een kale plek, deze is al aardig dichtgegroeid.
Ook mij gaat het niet snel genoeg, maar dit is niet anders.
Al het goede komt langzaam toch?

Maar! Jou baard ziet er goed uit :)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Brambv ,
Je baard ziet er goed uit hoewel je nog wel even moet volhouden.
Je kan nu wel een beetje de ongelijkheden bijwerken. Of laten bijwerken door de barbier.
Maar wees daar voorzichtig mee en geef goed aan wat je wil en vooral ook wat je niet wil.
Succes Texman:)>
 

Brambv

Stoppelbaard
Bedankt allemaal, ga inderdaad nog volhouden en ziet wat het geeft. Ondertussen reeds beginnen zoeken naar goede barbier voor in de toekomst. @ Ardjan : Mijn gezichtshaar ligt ondertussen dik op voorsprong in vergelijking met rughaar ;)
 
Banner image
Top