Advies, laten groeien of nog even wachten

Geert1994

Baard
Ha @Geert1994,
Leuk dat weer een poging aan het wagen bent en het ziet er al goed uit (Y)(Y)(Y).
Dit maal niet meer afscheren maar door laten groeien want je heb een goeie baardgroei;).
Succes Texman :)>
Dankjewel Texman! Ga ik ook niet meer doen! Ben er nog niet helemaal over uit qua lengte, of ik hem laat groeien of deze lengte laat.
 

Texman

Koning Baard
Dankjewel Texman! Ga ik ook niet meer doen! Ben er nog niet helemaal over uit qua lengte, of ik hem laat groeien of deze lengte laat.
Je kan je baard ook steeds een stukje langer laten worden en toch netjes bij houden dan kan langzaamaan wennen en kijken wat het beste bevalt.
Het is trouwens ook leuk om allerlei stijlen en modellen te proberen.:)>
 

Geert1994

Baard
Je kan je baard ook steeds een stukje langer laten worden en toch netjes bij houden dan kan langzaamaan wennen en kijken wat het beste bevalt.
Het is trouwens ook leuk om allerlei stijlen en modellen te proberen.:)>
Klopt, ben ik inderdaad van plan. Ik laat het voor nu gewoon groeien en ik kijk wel wat mij bevalt. Morgen heb ik een afspraak bij Schorem in Rotterdam, dan wordt hij weer wat bijgewerkt.
Qua halslijn vraag ik of ze hier niet teveel aan willen zitten, zodat hij wat lager ook kan gaan groeien.
 

tijn

Zware baard
Klopt, ben ik inderdaad van plan. Ik laat het voor nu gewoon groeien en ik kijk wel wat mij bevalt. Morgen heb ik een afspraak bij Schorem in Rotterdam, dan wordt hij weer wat bijgewerkt.
Qua halslijn vraag ik of ze hier niet teveel aan willen zitten, zodat hij wat lager ook kan gaan groeien.
Welkom terug( beetje laat mischien maar beter laat......). Ik zou er denk ik niet te veel van af laten halen.
 

Geert1994

Baard
Dank voor het advies allemaal!
Gisteren naar Schorem geweest, weinig vanaf laten halen, vooral contouren en beetje bijwerken. Ben erg tevreden met het resultaat! Ook gelijk een Reuzel baard serum gekocht, erg lekker product!

Nu weer lekker door laten groeien
IMG_3094.jpegIMG_3095.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_3099.jpeg
    IMG_3099.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 16

Texman

Koning Baard
Dank voor het advies allemaal!
Gisteren naar Schorem geweest, weinig vanaf laten halen, vooral contouren en beetje bijwerken. Ben erg tevreden met het resultaat! Ook gelijk een Reuzel baard serum gekocht, erg lekker product!

Nu weer lekker door laten groeien
Bekijk bijlage 27248Bekijk bijlage 27249
Dat is inderdaad goed gelukt, fijn dat je nu ook een afspraak kan maken want dat kon vroeger niet.
Nu door laten groeien en ervan genieten ;)
Texman :)>
 

gatowh

Baard
Goede Contouren, mooie opzet om weer 2/3 maanden te laten groeien, je kan nu zelf deze lijnen aanhouden,, je wangen groeien ook mooi in!.
 
Banner image
Top