Advies graag. Zwakke kaaklijn

Baardnoob93

Stoppelbaard
Dag beste bebaarde medemensen!

Ik ben volledig nieuw op dit forum. Graag had ik wat advies verkregen betreffende mijn baardgroei. Ik ben een man van 30 jaar oud.

Op 24/10/2023 heb ik me voor de laatste keer geschoren (scheermes).

Momenteel vind ik het er maar erg rommelig uitzien. Heb ik kans op een mooie en volle baard? Persoonlijk vind ik vooral mijn kaken erg rommelig en zie ik niet echt een mooie lijn die ik zou kunnen volgen.

Gaan voor volledige wildgroei of hier en daar al wat bijwerken? Zie bijgevoegde foto's.

Ik hoor het graag!


Groetjes
 

Bijlagen

  • 20231105_184117.jpg
    20231105_184117.jpg
    347,2 KB · Weergaven: 68
  • 20231106_142357.jpg
    20231106_142357.jpg
    459,8 KB · Weergaven: 66
  • 20231106_142436.jpg
    20231106_142436.jpg
    448,6 KB · Weergaven: 68
  • 20231106_161531.jpg
    20231106_161531.jpg
    561,6 KB · Weergaven: 63
  • 20231106_161554.jpg
    20231106_161554.jpg
    617,3 KB · Weergaven: 65

Texman

Koning Baard
Dag beste bebaarde medemensen!

Ik ben volledig nieuw op dit forum. Graag had ik wat advies verkregen betreffende mijn baardgroei. Ik ben een man van 30 jaar oud.

Op 24/10/2023 heb ik me voor de laatste keer geschoren (scheermes).

Momenteel vind ik het er maar erg rommelig uitzien. Heb ik kans op een mooie en volle baard? Persoonlijk vind ik vooral mijn kaken erg rommelig en zie ik niet echt een mooie lijn die ik zou kunnen volgen.

Gaan voor volledige wildgroei of hier en daar al wat bijwerken? Zie bijgevoegde foto's.

Ik hoor het graag!


Groetjes
Ha @Baardnoob93,
Welkom op ons leuke forum.
Ik heb je foto's bekeken en kan concluderen dat je een hele goeie baardgroei hebt (Y)(Y)(Y).
Het rommelige van je kaken komt vooral door dat je baard nog niet zo lang is en dat baardharen met verschillende snelheid uitgroeien waardoor het nog niet egaal is begroeit.
Dit komt echter wel in orde, het is gewoon een kwestie van tijd.
Wat je nu het beste kunt doen is de lijnen van je baard strak gaan maken waarbij je wangen en je hals moet schoon houden.
Je zal zien dat dit een wereld van verschil maakt en dat je baard veel beter tot zijn recht komt.
Op je foto's heb ik de lijnen aangegeven die je het beste kunt aanhouden.
Laat daarna je baard gewoon langer worden dan krijg je een mooie volle baard.
Laat ook het front van je baard langer worden dan de zijkanten want geeft een massievere aanblik.
Succes en hou ons op de hoogte Texman:)>

Baardnob.jpg
 

Baardnoob93

Stoppelbaard
Ha @Baardnoob93,
Welkom op ons leuke forum.
Ik heb je foto's bekeken en kan concluderen dat je een hele goeie baardgroei hebt (Y)(Y)(Y).
Het rommelige van je kaken komt vooral door dat je baard nog niet zo lang is en dat baardharen met verschillende snelheid uitgroeien waardoor het nog niet egaal is begroeit.
Dit komt echter wel in orde, het is gewoon een kwestie van tijd.
Wat je nu het beste kunt doen is de lijnen van je baard strak gaan maken waarbij je wangen en je hals moet schoon houden.
Je zal zien dat dit een wereld van verschil maakt en dat je baard veel beter tot zijn recht komt.
Op je foto's heb ik de lijnen aangegeven die je het beste kunt aanhouden.
Laat daarna je baard gewoon langer worden dan krijg je een mooie volle baard.
Laat ook het front van je baard langer worden dan de zijkanten want geeft een massievere aanblik.
Succes en hou ons op de hoogte Texman:)>

Bekijk bijlage 27315
Bedankt voor je reactie. Zou het mogelijk zijn om een hogere lijn te kunnen hanteren?


Zo heb ik meer baard en minder onderhoud betreffende de wangen :D
 

Hendrik63

Baard
Minder strak mag ook natuurlijk, zelf houd ik de wanglijn ook hoog en niet al te strak.
Ik laat de baard zijn gang gaan en scheer wat verdwaalde haren vlak onder de ogen weg op scheerkwast breedte:)
 

Michael86

Baard
Je hebt een goede baardgroei dus dat komt goed. Je kan je lijn hoger houden. Zoals texman zijn foto van jouw rechterzijde loopt de lijn van je wang van de hoek van je mond naar ongeveer het midden van je oorschelp. De linkerzijde is dan van de mondhoek naar ongeveer de onderzijde van van je oorlel. En je ziet een groot verschil in het ”te scheren gebied” :) Persoonlijk zou ik hoog beginnen, je kan makkelijker zakken dan terug laten omhoog groeien. En bekijk het een paar dagen. Ben je tevreden is het oké(Y):)> succes met je baardreis
 
Banner image
Top