Aangenaam

Rivfader

Stoppelbaard
Hallo iedereen! Ik ben Tom (29 jaar) en ben 3 jaar geleden begonnen met het laten groeien van een baard. Ik hou hem nu op de lengte die ik het mooist vind. Het enige spijtige vind ik de 'beperkte' haargroei op de wangen. Daardoor twijfel ik soms om de baard heel kort te zetten. Aangezien ik niet graag mijn gezicht op het internet gooi, heb ik het bovenste deel weggeknipt.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    850 KB · Weergaven: 43
  • 2.jpg
    2.jpg
    825,3 KB · Weergaven: 43

Monk2303

Baard
Hoi Tom, welkom op het leukste behaardste begroeide baarden en snorren forum.
Je hebt al een erg mooi exemplaar staan zeg!

Qua groei en verzorging kan ik je nog niet veel advies geven, de heren hier vast en zeker wel maar wilde je hier alvast een warm welkom geven.
Moet eerlijk zeggen dat het lichter begroeide deel op je wangen
niet echt opviel hoor!

Beard on!
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom Tom. In drie jaar tijd heb je een mooie baard gegroeid. De iets lichter begroeide plekken zijn absoluut niet storend. Omdat je nog jong bent zou het in de loop der jaren nog dichter kunnen groeien. Maar het is al een mooie baard dus niet meer twijfelen. Veel plezier hier op het forum. (Y):)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!

Je hebt een mooie, goed verzorgde baard en de gedeeltes van de wangen zijn ook prima, zoals de voogangers reeds hebben gemeld.
Misschien zou je de getrimde snor nog kunnen laten uitgroeien tot een episch model.

:)>(Y)
 
Banner image
Top