4 weken

zwerver

Stoppelbaard
Hello there , pas sinds mijn 40ste is er sprake van enige baardgroei . Nu op mijn 48ste dan maar eens proberen een baardje te laten staan .Ik heb er geen verstand van maar na 4 weken ziet het er nu zo uit .
Kan dit wat worden ? Zoja dan laat ik het staan ,is weer eens wat anders . Groetjes :cool:
 

Bijlagen

  • brd4.jpg
    brd4.jpg
    61 KB · Weergaven: 25
  • brd1.jpg
    brd1.jpg
    107 KB · Weergaven: 24
  • brd3.jpg
    brd3.jpg
    129,1 KB · Weergaven: 24
  • brd2.jpg
    brd2.jpg
    107,7 KB · Weergaven: 23

Texman

Koning Baard
Hello there , pas sinds mijn 40ste is er sprake van enige baardgroei . Nu op mijn 48ste dan maar eens proberen een baardje te laten staan .Ik heb er geen verstand van maar na 4 weken ziet het er nu zo uit .
Kan dit wat worden ? Zoja dan laat ik het staan ,is weer eens wat anders . Groetjes :cool:
Hallo @zwerver, welkom op ons leuke forum.
Na vier weken groeien toont je baard zich al aardig(Y)(Y)(Y).
Ik zie dat je baardhaar niet overal even snel uitgroeit waardoor je wellicht denkt dat het niets kan worden. Ik denk dat het in jou geval niet zo is. Er is gewoon wat meer tijd voor nodig om zien wat voor baard je gaat krijgen. Dus het kan wat worden en laat het maar gewoon zijn gang gaan.
Hou ons op de hoogte van je voorderingen.:)
Groet Texman :)>
 

Gerrit

Baard
Hai….dit is nu volgens mij echt zo’n baardgroei wat je echt de kans moet geven om “vol” te laten groeien ..en ja,dat zal bij jou wat langer duren dan iemand met een zware baardgroei..
je baardgroei is goed verdeeld in ieder geval…
het is hier een vuistregel door te zeggen dat je het minimaal 3 maanden een kans moet geven,en bij jou mischien wel paar maandjes meer..
ik zeg doen!
en laat gedurende dat proces de flauwe opmerkingen langs je heen gaan of pareer dat met humor.
uiteindelijk is het jouw baard..ik heb zelf ook niet echt een zware baard,maar ben nu na drie maanden wel zover dat t goed over elkaar heen gaat groeien,en de baard er echt niet meer af gaat de eerste 50 jaar…
o nee,dat kan niet,ben al 67!!
succes man en niet opgeven…hij is er sneller van af dan er op!!
 
Banner image
Top