3 month beard, road to the yeard!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Lees de vele, vele posts bij het topic "baardenpraat" onder de onderwerpen "commentaar" en "opmerkingen" maar eens door of typ "ISIS" "kabouter" "kerstman" in de zoekfunctie en je komt erachter, dat je zeker niet de enige bent, die deze zgn. grappige opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt. @Cowboy had er deze week nog een mooie, diepe overdenking over, die de moeite van het lezen waard is.
 

komodo

Baard
Dag, iedereen. Onderweg naar de yeard (en misschien wat verder dan dat om mijn doel te bereiken), maken mensen steeds meer en meer geintjes over mijn baard. Wel krijg ik meestal ook wel complimentjes. Ik vind het niet meer zo leuk dat de mensen mij 'imam' (gebedsmeester in moskee) of zelfs 'ga je deelnemen aan de ISIS?' 'Terrorist ! ;) noemen. (vrienden, familie, kennissen...)
Help ! :(
Lekker laten lullen. Je groeit je baard niet voor hen maar voor jezelf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

GlennBG

Volle Baard
Dag, iedereen. Onderweg naar de yeard (en misschien wat verder dan dat om mijn doel te bereiken), maken mensen steeds meer en meer geintjes over mijn baard. Wel krijg ik meestal ook wel complimentjes. Ik vind het niet meer zo leuk dat de mensen mij 'imam' (gebedsmeester in moskee) of zelfs 'ga je deelnemen aan de ISIS?' 'Terrorist ! ;) noemen. (vrienden, familie, kennissen...)
Help ! :(

Weet hier maar 1 antwoord op eigenlijk...
F*CK the haters!;)
Beard on brother. :)>
[DOUBLEPOST=1485617382][/DOUBLEPOST]
Dag, iedereen. Onderweg naar de yeard (en misschien wat verder dan dat om mijn doel te bereiken), maken mensen steeds meer en meer geintjes over mijn baard. Wel krijg ik meestal ook wel complimentjes. Ik vind het niet meer zo leuk dat de mensen mij 'imam' (gebedsmeester in moskee) of zelfs 'ga je deelnemen aan de ISIS?' 'Terrorist ! ;) noemen. (vrienden, familie, kennissen...)
Help ! :(
 

Hartenheer

Zware baard
Als mannen lopen de fucken gewoon terug kaatsten. Jij heb zeker geen baardgroei, zielig dat je op deze manier laat zien dat je jaloers bent.
Voor vrouwen, ik zeg toch ook niet dat je een keer je kin moet gaan harsen :D
 

Fatih

Baard
Beste leden,
Ik heb een grote fout gemaakt. Ik ging even langs een barbier waar ik voor de eerste keer binnensprong. Ik wou dat hij mijn baard wat strakker zou zetten. Maar helaas, het gedeelte aan mijn nek (+de hoeken van de nek, onder de oren) zijn bijna volledig weg :( --> zie tweede en derde foto.
Ook mijn wangen zijn plots minder vol...
Mijn doel blijft nog steeds hetzelfde.
Wat raden jullie mij aan om nu te doen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ps. Op de eerste en 4de foto kunnen jullie het normaal meteen zien, ook op foto's van deze topic..
:(
Groetjes,
Fatih.
 

Bijlagen

  • IMG_3282.JPG
    IMG_3282.JPG
    148,9 KB · Weergaven: 68
  • IMG_3549.PNG
    IMG_3549.PNG
    1,7 MB · Weergaven: 71
  • IMG_3528.PNG
    IMG_3528.PNG
    1,7 MB · Weergaven: 71
  • IMG_3402.JPG
    IMG_3402.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:

Ardjan

Baardaap
Beste leden,
Ik heb een grote fout gemaakt. Ik ging even langs een barbier waar ik voor de eerste keer binnensprong. Ik wou dat hij mijn baard wat strakker zou zetten. Maar helaas, het gedeelte aan mijn nek (+de hoeken van de nek, onder de oren) zijn bijna volledig weg :( --> zie tweede en derde foto.
Ook mijn wangen zijn plots minder vol...
Mijn doel blijft nog steeds hetzelfde.
Wat raden jullie mij aan om nu te doen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ps. Op de eerste en 4de foto kunnen jullie het normaal meteen zien, ook op foto's van deze topic..
:(
Groetjes,
Fatih.
Die barbiers; ja, je moet er maar niet te vaak komen. En zo ja, duidelijke afspraken maken van wat wel en wat niet. Maar over jouw baard; ik vind dat de 'ramp' wel meevalt. Ziet er best netjes uit. Gewoon weer laten groeien; en pas op voor de barbier. ;)
 

Fatih

Baard
Die barbiers; ja, je moet er maar niet te vaak komen. En zo ja, duidelijke afspraken maken van wat wel en wat niet. Maar over jouw baard; ik vind dat de 'ramp' wel meevalt. Ziet er best netjes uit. Gewoon weer laten groeien; en pas op voor de barbier. ;)
Ik mis die natural shape van mijn baard, die hoek die wordt gevormd onder de oren. Nou ja, gwn weer laten groeien zeker. :)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De baard staat inderdaad strakker hetgeen ik persoonlijk zeker niet minder mooi vind ;)

Als je die natuurlijke shape terug wilt dan is het gewoon even een kwestie van wat langer te wachten en dat komt vanzelf weer terug (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik ben misschien iets harder in mijn oordeel en ben het volledig met je eens: deze barbier is te enthousiast te werk gegaan en heeft niet naar de vorm van je baard en je gezicht gekeken, waardoor de baard nu een vreemd model heeft bij de hoeken van de kaak.
Nu groeit het wel weer aan, maar het komt geregeld voor, dat beginnende Baardforummers al heel vroeg in de baardgroei-periode koste wat kost naar een barbier willen, terwijl iedereen ze aanraadt om de eerste maanden de baard gewoon te laten groeien.
Een goede raad, waar je naar vraagt: blijf er vanaf!!!!!!! En lees de diverse ervaringen van anderen op het forum.
 

GlennBG

Volle Baard
Kutbarbier! :mad:
Heeft de boel grondig verkloot dus...
Maar ja, groeit wel weer terug.
Met een grote boog om deze zaak heen volgende keer maar voorlopig zou ik zelf een paar maanden de baard zich laten herstellen eerst..
Beard on! :)>
 

Fatih

Baard
Bedankt voor de reacties!!! Ik ga mijn baard voor een lange tijd met gerust laten. Ik vind het echt spijtig, maar ja, het is nu eenmaal gebeurd. Ik heb geleerd uit mijn fouten. Het zal niet meer gebeuren.
Ook vind ik het echt jammer dat ik nu heel wat minder volume, dikte heb. Het is nu heel netjes, maar geen 'jonge big bushy beard' meer. Ik had hem wel mooi laten groeien in 4 maanden tijd. Nou ja, we geven niet op en doen gewoon verder. When in doubt, grow it out zoals men zegt.
 

Johanzl

Stoppelbaard
Snap dat je baalt. Dankzij je posts heb ik wel door dat ik ook dezelfde fout maak als je barbier (te kort aan de zijkant vlak onder de kaak). Succes met het herstel, je staat dus niet alleen. Je hebt wel echt een meer dan jaloersmakende baardgroei, dus no worries. :)>
 

Fatih

Baard
Snap dat je baalt. Dankzij je posts heb ik wel door dat ik ook dezelfde fout maak als je barbier (te kort aan de zijkant vlak onder de kaak). Succes met het herstel, je staat dus niet alleen. Je hebt wel echt een meer dan jaloersmakende baardgroei, dus no worries. :)>
Ja, ik baal echt enorm :(
Bedankt! Ik ben net 22 geworden en mijn baard is eigenlijk nog niet echt volwassen (dik, vol...) Ook krult het nogal wat.
Hopelijk verandert de dikte van mijn baard na een paar jaar.
 

Hartenheer

Zware baard
Juist hier op durf ik niet naar een barbier waar ik nog geen goede resultaten van gehoord heb.
Ook al ziet er voor een ander nog zo netjes uit, als jij niet tevreden bent dan is het echt balen.
 

Gustaaf

Baard
Ik ben op 23 december ook naar de barbier geweest.
Ik dacht dat ze toen mijn baard om zeep hadden geholpen.
Maar we hebben geluk dat het allemaal terug groeit, er zijn geen rampen gebeurd.
Laten groeien dus...
Hier heb ik het geluk dat mijn vrouw toen de wijze woorden sprak " vanaf nu knip ik enkel nog je baard "
 

Fatih

Baard
Ik ben op 23 december ook naar de barbier geweest.
Ik dacht dat ze toen mijn baard om zeep hadden geholpen.
Maar we hebben geluk dat het allemaal terug groeit, er zijn geen rampen gebeurd.
Laten groeien dus...
Hier heb ik het geluk dat mijn vrouw toen de wijze woorden sprak " vanaf nu knip ik enkel nog je baard "
Bedankt voor de motivatie: gewoon terug laten groeien!
Ik ga het helemaal niet aanraken, misschien zelfs tot de zomer niet. (Behalve de wangen natuurlijk)
 
Banner image
Top