zwijnenhaar borstel behandelen ?

PimdeHaan

Baard
Ik heb gisteren een zwijnenharen borstel binnen gekregen.
Nu mijn vraag moet ik die nog behandelen ? er zit nog wel een raar geurtje aan.
Ik kan me herinneren dat ik dit toen met me scheerkwasten van varken en das wel moest doen,
weet niet of dat in dit geval ook zo is.

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
 

Hartenheer

Zware baard
Geen idee, krijg er een van paardenhaar.
Iemand die hier geen gebruik meer van maakt, omdat hij zijn baard moest afscheren
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb de borstel van paardenhaar inmiddels gekregen.
Hij had hem nog nooit gebruikt en zat nog in de verpakking, dat gaf me {stiekem} toch wel een goed gevoel

Tot ik de folie eraf haalde.
Volgens mij hebben ze het haar bij de anus van het paard weggehaald en nooit schoon gemaakt voor het ze tot borstel hebben verwerkt.

Hij ligt nu te weken in een sopje.
Kijken hoe hij hieruit komt. Ruikt hij nog naar paardenstront dan krijg de afvalbak een donatie. :confused:
 

PimdeHaan

Baard
Ik heb de borstel van paardenhaar inmiddels gekregen.
Hij had hem nog nooit gebruikt en zat nog in de verpakking, dat gaf me {stiekem} toch wel een goed gevoel

Tot ik de folie eraf haalde.
Volgens mij hebben ze het haar bij de anus van het paard weggehaald en nooit schoon gemaakt voor het ze tot borstel hebben verwerkt.

Hij ligt nu te weken in een sopje.
Kijken hoe hij hieruit komt. Ruikt hij nog naar paardenstront dan krijg de afvalbak een donatie. :confused:

z'n lucht heb mijne dan weer niet haha
Hoop dat het sopje help.
 

daniel77

Baard
Ik heb de borstel van paardenhaar inmiddels gekregen.
Hij had hem nog nooit gebruikt en zat nog in de verpakking, dat gaf me {stiekem} toch wel een goed gevoel

Tot ik de folie eraf haalde.
Volgens mij hebben ze het haar bij de anus van het paard weggehaald en nooit schoon gemaakt voor het ze tot borstel hebben verwerkt.

Hij ligt nu te weken in een sopje.
Kijken hoe hij hieruit komt. Ruikt hij nog naar paardenstront dan krijg de afvalbak een donatie. :confused:

ik zou het eens met betadiene shampoo proberen gebruikt mijn meisje ook voor haar paard der.... achterste om schoon te maken
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb de borstel van paardenhaar inmiddels gekregen.
Hij had hem nog nooit gebruikt en zat nog in de verpakking, dat gaf me {stiekem} toch wel een goed gevoel

Tot ik de folie eraf haalde.
Volgens mij hebben ze het haar bij de anus van het paard weggehaald en nooit schoon gemaakt voor het ze tot borstel hebben verwerkt.

Hij ligt nu te weken in een sopje.
Kijken hoe hij hieruit komt. Ruikt hij nog naar paardenstront dan krijg de afvalbak een donatie. :confused:
Hahaha, grappig maar goor. Doet me denken aan de modieuze Afghaanse jassen, die begin jaren '70 van de vorige eeuw gedragen werden en waar de stank van kamelenstront niet uit te krijgen was.
 

Hartenheer

Zware baard
ik zou het eens met betadiene shampoo proberen gebruikt mijn meisje ook voor haar paard der.... achterste om schoon te maken

Bedankt voor de tip.
Zal eens een paardenliefhebber opzoeken en vragen of die wat voor me hebt.

Hahaha, grappig maar goor. Doet me denken aan de modieuze Afghaanse jassen, die begin jaren '70 van de vorige eeuw gedragen werden en waar de stank van kamelenstront niet uit te krijgen was.

Inderdaad, zo goor ruikt hij.
Die jassen waren razend populair, maar roken alsof je een mesthoop aan had.
 

Hartenheer

Zware baard

daniel77

Baard
En wat is de verdere indruk tot zover?
Voor degene die het ook wat lijkt heb ik dit gevonden. Beetje improf maar als het werkt dan werkt het.
 

Bijlagen

  • 1501880692086838812482.jpg
    1501880692086838812482.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 20

Hartenheer

Zware baard
En wat is de verdere indruk tot zover?
Voor degene die het ook wat lijkt heb ik dit gevonden. Beetje improf maar als het werkt dan werkt het.

Is dit een reactie op mijn schrijven?
De borstel is heerlijk zacht en werkt prima.
Eerst met de grove kam opkammen, hier haal je er eventuele klitten {nog niet mee gemaakt} mee uit, en dan glad strijken met de borstel.
Maar zoals ik ook al in een ander topic geschreven heb moest ik hem wel eerst schoonmaken. Hij rook echt naar een stal.

Dus je heb niet zo'n harde borstel nodig zoals op de foto.
Ben het het helemaal met ProfessorMelchior eens, lijkt me niet prettig voor je baard.
 
Banner image
Top