Zilverfox

Fox

Zware baard
Staat je goed! :)>(Y)
De barbier had enigszins strakker mogen werken en de "zwervers" kunnen verwijderen.;)

Heb zelf gezegd tegen de barbier ,enkel de contouren ,want snoeien is niet groeien ,
Heb ik hier geleerd
[DOUBLEPOST=1579698059][/DOUBLEPOST]
Ziet er heel mooi uit en in een prachtige kleur (maar ik ben bevooroordeeld) ;)(Y)
Thanks ,jou baard ziet er ook goed uit.(Y)
 

Texman

Koning Baard
Beste mensen
Gisteren naar de barbier geweest,
voor mijn baard af te lijnen .
Wat vinden jullie er van.
Groeten
Silverfox
Je baard ziet er netjes uit (Y)(Y)(Y). En het is waar wat je zegt, want als je een wat langere baard wil hebben moet je er niet te veel laten afhalen.
Jouw baardgroei lijkt trouwens wel wat op die van mij (veel fijn krullende haren).
Met dit soort baardgroei is het ook, als je baard lang is, erg moeilijk om het superstrak te krijgen.
Voor mij hoeft dat ook niet, het mag best wat minder strak zijn anders wordt het een obsessie.
Texman:)>
 

Fox

Zware baard
Je baard heeft en goede lengte en een mooie kleur .
Thanks ,toch nog proberen voor een langere lengte :)>.
Grtz
[DOUBLEPOST=1579717571][/DOUBLEPOST]
Je baard ziet er netjes uit (Y)(Y)(Y). En het is waar wat je zegt, want als je een wat langere baard wil hebben moet je er niet te veel laten afhalen.
Jouw baardgroei lijkt trouwens wel wat op die van mij (veel fijn krullende haren).
Met dit soort baardgroei is het ook, als je baard lang is, erg moeilijk om het superstrak te krijgen.
Voor mij hoeft dat ook niet, het mag best wat minder strak zijn anders wordt het een obsessie.
Texman:)>
Juist Texman.
Veel krullen maar dat word je ook gewoon
En ben tevreden met mijn baard:)>(Y)
Grtz
 
Banner image
Top