Zes weken baardje.

Jasper

Baard
Hallo heren!

Vroeger als kind al was ik geobscedeerd door baarden. Sinterklaas heeft er één, de kerstman,, jezus... Dus DAT wil ik hebben van de Sint!! Ik ben een Indo (eigenlijk van Indonesische afkomst) mijn vader en voorvaderen hadden geen tot weinig baardgroei. Heb redelijk veel zitten internetten, maar er is/was geen enkele Indo met een indrukwekkende baard. Maar ik denk dat ik genoeg potentie heb voor mijn droombaard. Nu heb moet ik het zelfs al onder mijn ogen wegscheren, anders lijk ik op een oermens. Wat ook wel een compliment is eigenlijk.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Yoooo Jasper:)>

Welcome @ BRDFRM(Y)

Phatte Beardooo ( dat na 6 weken al?(Y) )
 

Jasper

Baard
Ja, dat de rest is namelijk onderkin.
[DOUBLEPOST=1421969877][/DOUBLEPOST]Misschien een tip. Naast baardolie en baardzeep smeer ik er cocoscrême in als ik naaar bed ga. Ik denk dat hij er voller van wordt en het is nogal vettig, maar goedkoop bij Action. Ook stoom ik weleens met eucalyptusolie, maar weet niet of dat wil helpen voor de bevordering.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
He Jasper! Welkom op het Forum, en dat is inderdaad al een zeer indrukwekkende baard voor 6 weken! :)>
Ben benieuwd hoe die zich ontwikkeld.

Hou ons op de hoogte! (Y)
 

Jasper

Baard
Hoi Ronald, In maart ga ik naar de barbier in Hengelo, ik dacht de 12de. Dan post ik een foto van mezelf (het moet tot ongeveer volgend jaar doorgroeien).
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Wuhahahaha Stamppot peen en uit of boerenkool....whoppppppppppppppaaaa:D:p:)>
 

Jasper

Baard
Hoi Punk-Jazz, Vermoedelijk zal het bij een weekbaard blijven. Baardloze collega's (vrouwen) hebben altijd wel iets te mauwen :-(
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hihi beard-pussies hebben altijd wat te mi au wen hahahaha:D:)>

Moest hij ook maar muzikant worden hahahahahahahahahaha
 
Banner image
Top