Zelf baardolie maken!

Kakihara

Baard
Ik weet niet of het al vermeld is, zo neen: schande, zo ja: herhaling is in dit geval niet slecht.

Zelf baardolie brouwen kan de gezondheid ernstige schade toebrengen!

Ruiken is (heel) goed!
Heel erg hard ruiken, voornamelijk aan flesjes EO, is dat wat minder. Je riskeert namelijk dat je neushaar al zijn hebben en houden inpakt en naar je oren verhuist.

Hoofd recht houden betekent dan dat je neus zich een Niagara waterval waant. Bij het hoofd achterover houden, riskeer je een verdrinkingsdood.

Dat is niet aangenaam. Dat heb ik aan den lijve ondervonden.

Ik dacht; ik deel het even.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dank voor deze waarschuwing!
Ik wil geen haar in mijn oren en zeker geen neushaar.
:D

(Bij de weg: ik zat enige tijd geleden een deel van mijn Land Rover te ontvetten, toen een vriend dacht slim te zijn en niet op het etiket van de fles, die ik gebruikte, te kijken, maar hier zwaar aan te gaan inhaleren. Nadat hij weer aanspreekbaar was heb ik hem verteld, dat dit geen goed idee was met ammoniak. :p)
 

NilanG

Baard
Ik ben er klaar voor, ik laat jullie het resultaat weten vanavond!

Greets Nilan
f39323911c460e8677a41579ec00bd50.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

NilanG

Baard
Hallo allemaal,

Net klaar met het maken van mijn eigen olie. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben en ik denk dat het echt een succes is geworden ! Ruikt namelijk heerlijk en geeft mn baard een fijn gevoel ... ook na anderhalf uur nog steeds!

De inhoud van een 50 ml flesje...

Carrier oils : Argan, Jojoba, Grapeseed en Black castor oil. Allen ongeveer een even deel (1/4)

Essential oils: sandalwood, cedarwood, pinewood, patchouli en tot slot Tea tree !

Met de laatste twee heb ik heel zuinig gedaan (een paar druppeltjes) en de eerste 3 heb ik allemaal ongeveer 10 druppels of iets meer gedaan ! Echt werkelijk heerlijk de geur ... hij lijkt sterk op de Private stock van Capt Fawcett's !

Greets Nilan
6ba258da8ea6b44e0140ea6ca50e6ab0.jpg
af55481991bbd9ec952883dc0cea771e.jpg
ec4a133d90450d0e04c52d6f46d513b5.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Laurent1965

Zware baard
Potverdrie.....daar hebben we @Arjay waarachtig :eek:......leuk dat je weer wat van je laat horen! ;)

Die laatste foto moest ik even denken aan een vleermuis die aan de muur hangt....:confused:
Leuk dat het gelukt is @NilanG en nog goed bevalt ook!!!! (Y)(Y)(Y)(Y) Heb je de ongelooflijke stukjes van @Kakihara al gelezen over zijn brouwsels? Hilarisch! Maar wel mooie recepten (Y):)
Moest ik ook aan denken, aan een vleermuis aan een muur.... :)
 

NilanG

Baard
Haha nu jullie het zeggen , inderdaad ! Thanks allemaal, ik heb er echt veel plezier van ! Nu in de sportschool aan het uitzweten en nogsteeds ruik ik tussen alle nare sportschoolgeurtjes affentoe lichtjes mijn baardbrouwsel !

Nogmaals echt een leuke ervaring en de positieve reacties hier maken het nog leuker !

@Arjay, vriend ik zie je snel maat

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Banner image
Top