Zal me maar eens een keer voorstellen

RonSon

Baard
Ben al een tijdje lid van dit forum, maar had me nog niet voorgesteld.
Ron, 50 jaar uit Sappemeer, provincie Groningen.
Na jaren een Goatee te hebben gehad, nu maar besloten om voor de volle baard te gaan.
Heb veel informatie gelezen op dit forum, waar ik veel aan heb.
Ik denk dat ik een fijne tijd zal hebben op dit forum, omdat we allen 1 ding gemeen hebben.... de Beard...
0546d0013b2707b944d8144fb8d4bed0.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha Ron,
Welkom op ons leuke forum leuk dat je mee gaat doen.
Ik zie dat je al een mooie grijze baard hebt en ook een snor die er mag zijn(Y)(Y)(Y)
Je hebt alles in huis om de baard uit te laten groeien tot een machtig exemplaar.o_O
Succes en veel plezier hier.
Texman :)>
 

RonSon

Baard
Dag Ron, ja idd mooi dit forum leerzaam en leuk! Je hebt zo te zien een mooie volle baard. Succes met het verder groeien! Beard up! :)>
Thanks. Blijf er nu eerst een hele tijd vanaf, want ik ben zo'n idioot, die om de zoveel tijd ging trimmen. Wel leuk, maar het groeit er niet sneller op

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 

RonSon

Baard
Ha Ron,
Welkom op ons leuke forum leuk dat je mee gaat doen.
Ik zie dat je al een mooie grijze baard hebt en ook een snor die er mag zijn(Y)(Y)(Y)
Je hebt alles in huis om de baard uit te laten groeien tot een machtig exemplaar.o_O
Succes en veel plezier hier.
Texman :)>
Thanks. Grijs staat wijs zeggen ze toch altijd? Alleen beetje jammer dat ik een 2 kleuren baard heb :) En kan mijn snor aan beide kanten in een mooie punt dragen, maar wacht nog even totdat het geheel wat voller en langer is

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 

RonSon

Baard
Welkom op het forum!
Ik hoop, dat je voor een langer exemplaar gaat en ook je snor tot episch formaat gaat kweken, want die potentie heb je zeer zeker. :)>(Y)
Thanks. Jazeker ga ik voor een langer exemplaar zowel baard als snor. Heb de tondeuse al achter slot en grendel opgeborgen. Als ik dat eerder had gedaan was alles al veel voller, maar oké:)

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Banner image
Top