Yannick's baard in opleiding

Yannick

Baard
Vandaag maar weer eens het e.e.a. besteld op het wereld wijde web!
Met in de hoofdrol: de OAK baardborstel :D
En wat bijrolletjes voor olien en waxen :)
Apothecary87 Milly's small & Original small
Mr. Bear Baardolie & Snorrenwax (dat is weer nieuw) Wilderness
en Haarpommade van Suavectico. Geen idee hoe dat werkt maar ik wilde het hebben want ik ben van huis uit nieuwsgierig.:)>
 

Yannick

Baard
Ja hoor!! De spulletjes zijn binnen!
GroteFoto-6WFOBWZH-1.jpg


Helaas dit weekeind wijnig tijd voor mijn baard denk ik :-(
Onderhoud aan 3 boten doen...
Voordeel is wel: whiskey! Haha
 

Yannick

Baard
Nou net na t douchen de milly's en baardborstel geprobeerd.
Ruikt heerlijk en de borstel is heeeel anders dan alleen een kam. N zachtere baard :)
Voor mensen die hun haar wel eens doen: de pommade is ook erg fijn. Zelf heb ik zeer vol en gruwlijk eigenwijs haar. Wat ook nog eens bijna 10 cm lang is...
Nooit fijne gel gevonden en wax deed t m ook niet.
Wel wennen met aanbrengen maar t resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf! Echt een aanrader dus.
 

Yannick

Baard
Grotefoto-SMQQBIEU.jpg


Grotefoto-ZEBG7ATW.jpg


Grotefoto-7NWQDXCT.jpg


Zeuw, die staan er ook weer op!
(t was vroeg vanochtend vandaar die wazige blik op foto 1 haha)

Dit weekeind weer de standaard opmerkingen gehad: Straks word je opgepakt als isis aanhanger of achmed ga eens wat drinken halen.
MAAR de leukste was nog: Hee, Lang niet gezien! staat je goed die baard!:)>
M'n dag kon niet stuk haha

Ik weet niet of een van jullie bij baardloze vrienden al eens baardolie ingedaan heeft en zijn speciale baardkam gebruikte om zijn baard te doen?
de reacties waren veelal toch wel verdwaasde blikken en hele grote vraagtekens :p

(Ps bovenstaande fotos is alleen met Milly's olie dus zonder balsem. Die hebben ze bij Apothecary's niet geloof ik.... en om nou citrus met bos te combineren weet ik ook niet zo zeer.)
 

Yannick

Baard
Heren, ik heb een droevige mededeling.:(
Gezien ik een paspoort moet aanvragen dacht ik: tijd om weer eens wat aan mijn trim-kunsten te doen. Helaas heb ik hierin gefaald.
Vol enthousiasme begonnen, en het ging super:) tot ik mn halve baard wegtrimde op mijn wang. F*KC:eek:
Omdat ik geen kale plek in mn volle baard wilde heb ik het geheel moeten bijtrimmen tot een mooi resultaat.

Om mijn gevoel nu even te uitten: JAMMER ... (om het hier netjes te houden)

En ach, nu weet ik ook weer wat ik niet moet doen :p zonder te vallen kun je ook niks leren.


Grotefoto-AIIUNSND.jpg



Gelukkig groeien die dingen weer:D
Beard on brothers;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Yannick ....is nog steeds een phatt Beardow man.... en weetjuh....groeit weer aan toggGGGG

BEARD ON 4EVA:cool:(Y):):)>
 
Banner image
Top