Yannick's baard in opleiding

Yannick

Baard
Na mezelf voorgesteld te hebben en de man met de hele vette auto blij gemaakt te hebben met een vertaling is het nu tijd voor:

Mijn baard. (ik moet echt nog uitzoeken hoe ik de plaatjes kleiner maak...)
Grotefoto-VDA8PFBX.jpg


Met de kerst bijgetrimt tot 2-3mm, 1e week januari de wang- snor- en neklijnen geschoren/bijgetrimd (die zijn binnenkort weer aan een opknapbeurt toe) en daarna verder eigenlijk niks aan gedaan.
De baard is dus +/- 5 weken oud.
 

Yannick

Baard
Lengte waar ik naar streef... lastig te zeggen.

dit vind ik wel leuke voorbeeldjes:
Grotefoto-3EUVDIFB.jpg

of deze:
Grotefoto-KSMUDONS.jpg

Maar we zien wel waar het schip strand!
 

Yannick

Baard
Nou! (wil niet wekelijks gaan updaten hoor, maar 1-2x per maand of na een knip scheer of een ander soort beurt:))

Maar aangezien het 30 januari is::)>
GroteFoto-TZ4ANEEG.jpg

Ps: ik zal de volgende keer wat vrolijker kijken :)

Je kan wel Nog steeds zien dat ik de eerste 2 weken m'n wanglijn te kort geschoren heb.

Even een kwestie van grow it out! Haha
 

Yannick

Baard
SOOO denk dat mijn baard langer word dan mensen in mn omgeving gewend zijn.:p
Vandaag nou al 5x gehoord of ik bekeerd ben tot het moslimisme:eek:. (Originaliteit ten top natuurlijk)
Apart dat zo'n baard gelinkt word aan moslims.
Ik noem even een paar non-moslim-baarden:
Jezus:)>, Sinterklaas:)>, President Lincoln:)> en alle voorgangers:)>, ongeveer iedere rockartiest:)>, het stereotype chopper rijder:)>, etc etc.
Ik vraag toch ook niet of mannen die zich scheren hebben besloten zichzelf om te laten bouwen tot vrouw:oops:? tja, die hebben kale wangen...

Nja, Let it grow!:)>
Ken ik dan wel een liedje van, maar gaat over bomen ipv baarden ;)
:D
 

Yannick

Baard
Tijd voor een update:
ondertussen naar de knipper geweest (helaas geen barbier, dus de baard heb ik zelf maar eens met een heggenschaar behandeld.
Grotefoto-FLRND7GY.jpg


Grotefoto-8HQW6KJC.jpg



Hij werd echt rond en bossig haha moest aan de zijkanten wat af. (heb helaas geen goede foto van "before"; maar hoop dat t hier duidelijk is:)
Grotefoto-VU4AZE8R.jpg


Nogmaals (haha) ik had geen goeie dus let niet op het hoofd maar doe of jullie vrouwen zijn! (thou shall be distracted by the beard)
 
Banner image
Top