Wordt donshaar nog baardhaar?

Weeble

Volle Baard
Ik dacht in eerste instantie geen haargroei te hebben op mijn filtrum (ik heb het woord moeten opzoeken, het gaat in ieder geval over de verticale gleuf tussen je neus en bovenlip).
Bij nadere inspectie bleek dat het toch vol zit met kleine donshaartjes. Nu vroeg ik mij af of donshaartjes nog permanente snor- en baardharen kunnen worden, ook na de 30ste levensjaar? En zo ja, zijn er ook middelen om dit te versnellen, bijvoorbeeld met verdikkende shampoos,oliën etc.?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Versnellen en wondermiddelen bestaan helaas niet.

Enkel geduld en regelmatig verzorgen kan soelaas bieden ;)
 

vonchipka

Baard
Heb weer wat bijgeleerd. FILTRUM ...zeg je. Ik dacht dat deze ergens anders lag....
Kan enkele dagen al wa moeilijker naar toilet.... hahahahaha.....
Grapje...
Afwachten man... binnen een maand of 4 spreek je andere taal. Krijg je s' morgens al wat moeilijker een kam erdoor.
Komt goed... heb geduld
 

Weeble

Volle Baard
Heb weer wat bijgeleerd. FILTRUM ...zeg je. Ik dacht dat deze ergens anders lag....
Kan enkele dagen al wa moeilijker naar toilet.... hahahahaha.....
Grapje...
Afwachten man... binnen een maand of 4 spreek je andere taal. Krijg je s' morgens al wat moeilijker een kam erdoor.
Komt goed... heb geduld

Leuk weetje voor in de kroeg:D
Ik wacht het rustig af, bedankt heren!
 

Lei

Baard
Ik ben filtrumloos. Ben geboren met een hazenlip. Netjes hersteld door de chirurg toen ik een peuter was. Maar geen filtrum. Dus ik blijf gewoon filtrumkoffie drinken. :D
 
  • Like
Reactions: Dan
Banner image
Top