Willem II

tijn

Zware baard
Een week of 3 gelden keek eens goed in de spiegel en dacht:
Ik heb nu een enorme baard, maar is hij mooi?
Het onderste gedeelte vond ik maar bijzonder iel, dun.
Naar de barbier gegaan en 15 cm laten inkorten.
Dan maar niet zo'n lange baard, maar ben er zelf zeer content mee

Bekijk bijlage 24317
Pfffff en dat is min 15 cm?????? Nou ik heb geen idee hoe de baard er eerst uitzag, maar dit vind ik toch wel een heeeeeele mooi baard.
 

Hartenheer

Zware baard
Voor grijze en witte baarden heeft Superfurry en prachtig product te koop, hier is de link
STERLING 925 – BAARD BALSEM
Dit heb ik tijden lang gebruikt.

Ik dacht de enorme baardroos niet te bestrijden was.
Mijn jas zat altijd helemaal onder.

Dit bleek van STERLING 925 te komen.
Blijkbaar droogt het op en valt als sneeuw naar beneden.

Dit is ook een van de redenen dat ik opzoek naar een ander product ben.
 

Macx

Baardaap
Dit heb ik tijden lang gebruikt. Ik dacht de enorme baardroos niet te bestrijden was. Mijn jas zat altijd helemaal onder. Dit bleek van STERLING 925 te komen. Blijkbaar droogt het op en valt als sneeuw naar beneden. Dit is ook een van de redenen dat ik opzoek naar een ander product ben.
Dan verschilt dat per persoon of zo, ik heb daar helemaal geen last van en ik vind het echt een fijn product om te gebruiken, het ruikt ook heerlijk en de verwerking in de baard is ook fijn om te doen en volgens mij maakt het de baard ook wat zachter. Het is na een minuut of tien al lekker in de baard getrokken en voelt daarom helemaal niet vet aan. Ik ben in ieder geval een happy user van dit product en ga nog een blikje bestellen want deze is alweer bijna op
 

Michael86

Baard
Wooow Prachtexemplaar is het enige dat me te binnen schiet.
De reacties meningen van andere mensen doen er weinig toe zolang jij er maar gelukkig mee bent. En met zo’n baard zou iedereen van ons dat zijn.
 
Banner image
Top