wilde baard

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat is meer een genetische kwestie, dan een van het gebruik van een wax of balsem.
Ieders haar is anders en ook de groei-dichtheid. Daar doe je niks aan.
Met Beardbrand Styling Balm of Schwarzkopf Göt2B of Taft volume maak je een betonblok van je baard, waardoor het enigszins massiever wordt. Je kunt ook de Honest Amish Wax gebruiken, die iets vriendelijker voor de baard is.
 

zenn

Zware baard
'k weet niet of je er wat aan hebt, maar 'k heb gemerkt dat sommige olieën of balsems duidelijk verschil hebben op de looks van mijn baardhaar;
- Gebruik ik bijv. Honest Amish of Mad Viking, dan neigt het meer naar rooie tonen qua kleur en voelt het lichter en oogt losser aan.
- Gebruik ik bijv. Bossman of Beardbrand, dan neigt het meer naar donkerblond tonen qua kleur en voelt het het zwaarder en oogt het meer solide aan.
Dus wellicht is het toch een bepaalde combo vinden wat voor jou werkt!?
 

Dee4WR

Baard
Ik heb ook weken last gehad van een wilde baard. Om dat tegen te gaan doe ik hetvolgende :
In model föhnen, borstelen, in model brengen met stijlborstel, pommade erin.... Eventueel olie. Ik was de baard ook niet meer met shampoo oid.... Door mijn werk droogde de baard snel uit. Daarom gebruik ik 2-3 x per week L'Oréal haarmasker.

Greetz
 

Hartenheer

Zware baard
O, ik kan dus nog gelukkig nog mijn Vikinghelm blijven dragen :D:D:D:D
Bekijk bijlage 12582
Moet geen probleem zijn. :D

Ik heb al tegen mijn zoon gezegd.
Mocht je aangehouden worden met je integraalhelm dan moet je je een beroepen op discriminatie.
De politie heeft zelf al aangegeven dat ze er niets aan de boerka doen, dus waarom dan wel met die duizenden motorrijders, die dit voor hun veiligheid hebben.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het verbod geldt alleen in openbare gebouwen, zoals bankfilialen, ziekenhuizen, etc. en in het openbaar vervoer, dus niet op straat.
Het lijkt me sterk, dat iemand met een integraalhelm in de metro zit of een bank binnengaat.
Politie-ambtenaren hebben, als ze in dienst zijn, vrijstelling van bepaalde verordeningen, zodat ze wapens kunnen dragen, hard mogen rijden en dus ook hun helm op mogen houden.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Echter… de wet betreft GEZICHTSBEDEKKING en geen HOOFDBEDEKKING.

Waar de slimme wetgevers niet over nagedacht hebben is het feit, dat het dragen van een sluier nu dus verboden is in openbare gebouwen en hiermee dus ook het dragen van de bruidssluier niet meer is toegestaan.

image.jpeg
 

Hartenheer

Zware baard
Echter… de wet betreft GEZICHTSBEDEKKING en geen HOOFDBEDEKKING.

Waar de slimme wetgevers niet over nagedacht hebben is het feit, dat het dragen van een sluier nu dus verboden is in openbare gebouwen en hiermee dus ook het dragen van de bruidssluier niet meer is toegestaan.

Bekijk bijlage 12610
Is het niet zo dat er {bij} staat, bij het niet kunnen zien van het gezicht. {of zo iets}

Heb de wetspassage wel gelezen, maar is me voor een groot gedeelte weer ontschoten.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Totaal buiten het topic, maar ik heb de Wet op het Verbod van Gezichtsbedekking volledig doorgenomen en de bruidssluier zou mogen, aangezien het een feestelijke gebeurtenis betreft.

De voorbeelden van gezichtsbedekking, die nog wel is toegestaan, die ik toegestuurd kreeg ter informatie, geloof je niet.
Ik althans niet! :confused:o_O

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Ik twijfel niet meer aan het gezond verstand van onze wetgevers, ik weet nu zeker, dat ze knettergek gestoord zijn!
 

istawa

Zware baard
Op de motor moet je hem dragen maar als je bij je motor wegloopt zou die af moeten of zo iets.
Ik ben benieuwd of de motoragenten zich daar ook aan houden:confused:
De agenten hebben meestal van die helmen waar de gehele voorkant de dus het aangezicht naar achter klapt . Dus het hele gelaat is zichtbaar.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 Sirocco met Tapatalk
 
Banner image
Top