Wilco's baard kwekerij

Wilco66

Baard
Mijn hemel wat is er gebeurd @Wilco66 :D.
Wij willen allemaal het geheim weten achter je giga-grote baard (Y)(Y)(Y),
Groet Texman:)>
Veel sporten. 3x per week sportschool voordat deze door de corona maatregelen gesloten werden. Verder veel pokon... :)
Alleen de zijkanten wil ik wat beter onder controle zien te krijgen. Deze gaan hun eigen gang.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Wilco,
Ik denk dat je om dat te bereiken de ongelijkheid die door de tijd in je baard is gekomen moet bijwerken.
Daarna kan je hem met baardbalsem waarschijnlijk beter in model krijgen.
Door hem nu wat bij te werken wordt hij ook voller. Op je foto heb ik aangegeven wat ik bedoel.
De ronde vormen die ik ingetekend heb kunnen je baard erg mooi maken.
Groet Texman :)>

IMG_20210228_101605002.jpg
 

Wilco66

Baard
Ha @Wilco,
Ik denk dat je om dat te bereiken de ongelijkheid die door de tijd in je baard is gekomen moet bijwerken.
Daarna kan je hem met baardbalsem waarschijnlijk beter in model krijgen.
Door hem nu wat bij te werken wordt hij ook voller. Op je foto heb ik aangegeven wat ik bedoel.
De ronde vormen die ik ingetekend heb kunnen je baard erg mooi maken.
Groet Texman :)>

Bekijk bijlage 18741
Klopt, was ik ook al van plan. Ik vertrouw alleen mijzelf niet goed met de zijkanten omdat ik dat niet goed kan zien. Dit wil ik dan ook door een barbier laten doen. Dus als iemand een goede barbier in de omgeving Enschede, Doetinchem, Winterswijk weet laat het me even weten.
 

istawa

Zware baard
Klopt, was ik ook al van plan. Ik vertrouw alleen mijzelf niet goed met de zijkanten omdat ik dat niet goed kan zien. Dit wil ik dan ook door een barbier laten doen. Dus als iemand een goede barbier in de omgeving Enschede, Doetinchem, Winterswijk weet laat het me even weten.
In Enschede zit een goeie volgens ff zoeken op beard chapter of zo . De prof weet wel wat ik bedoel.

IT ain't over until the fat lady sings
 
Banner image
Top