Wie wil de GoateeSaver testen?

RonM

Baard
Ik zag hem staan op jullie website en wilde hem gaan afschaffen voor m'n schoonvader.
Die heeft al zijn hele leven (sinds zijn eerste baardgroei) een ringbaardje. Hij is helaas niet zo goed in het schrijven van een review :cool:
 

Baardforum Admin

Administrator
Hoi Ron, bedankt voor je reactie. het gaat ons vooral om de feedback over het product zodat het product bekender wordt en men kan lezen dat het gewoon een goed product is.
 
Even tussendoor: Bestaat er ook een template/apparaat voor de landingstrip t.b.v. mijn vriendin, als er een XXXL variant is weet ik zeker dat je een perfecte review krijgt.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het geeft natuurlijk minder marge tot "foutjes" bij het scheren dus als er iemand zich geroepen voelt geef maar een gil ;)
 

Baardforum Admin

Administrator
Dat zou wel een mooi apparaat zijn @KantoorBAARD , maar hoe gaat ze die vasthouden, zonder haar handen te gebruiken? Bij de GoateeSaver zit er een handig bitje aan om tussen je tanden te klemmen :D
 
jaaa daar komt ie!!!! :D Je maakt een banaanvormige adaptor die je op het bitje kan plugguh!:):D
[DOUBLEPOST=1464171757][/DOUBLEPOST]Een collega van mij heeft trouwens een Goatee, ik heb hem de link doorgestuurd.
 

Almer

Baard
Vind het maar een raar ding, zulke tooltjes zijn sowieso wat raar :oops: raar filmpje ook trouwens!
 
Banner image
Top