Whisker Beard Oil

Weeble

Volle Baard
Whisker.jpg


Vandaag gespot bij de Kruidvat, een giftset met o.a. Whisker Beard Oil.
Ik kon op internet niets van dit merk terug vinden, dus was ik een beetje huiverig om het te proberen (ook vanwege de lage prijs).
Heeft iemand hier wel ervaring mee?
 

Hartenheer

Zware baard
Ik ben wel bekend met een whiskey kuur in het zeewater aquarium.
Hielp maar voor een avond, de volgende dag zag het hetzelfde uit.

Bleek dat je het in de bak moeten gooien, de gekken.
 

Kale666man

Baardaap
Ik ben wel bekend met een whiskey kuur in het zeewater aquarium.
Hielp maar voor een avond, de volgende dag zag het hetzelfde uit.

Bleek dat je het in de bak moeten gooien, de gekken.
Hahahaha
[DOUBLEPOST=1512025712][/DOUBLEPOST]Nee maar voor het geld hoef je het niet te laten weeble.
Het setje op zich ziet er leuk uit maar ja,of het goed is.
Al vind ik persoonlijk dat de prijs van een product niet perce een goede wax,olie of wat dan ook hoeft te zijn.
Ik heb kruidvatolie die de meeste als slecht ervaren maar waar ik geen probleem mee heb,dit als voorbeeld.
 
ik ken het niet, ik heb wel een olie van de kruidvat (vrouw vindt het stinken). dus nu heb ik vandaag dit besteld!
Holy Santa! Who axed the tree
Satan's Bluff

iemand hier ervaring mee? ik geloof dat de Santa variant elk jaar anders is haha
 
Nou bij deze dan de reviews! :p de Santa is heel goed! 5/5 sterren en de devil is wel lekker als afwisseling. 3/5 sterren. De reactie van de vrouw was positiever dan eerst. Ze zegt dat ze er misselijk van werdt, MAAR dat het wel lekker rook! Dus dat is dan wel weer beter Haha
 

Knulletje

Zware baard
Zojuist de Whisker baardolie toch maar getest. Omdat ik niet enthousiast was over de baardolie van het kruidvat merk, de bewuste keuze gemaakt de Whisker te laten staan in het kruidvat. Anderen dachten daar anders over en besloten mij deze cadeau te doen..
Op het flesje staan, zoals eerder vermeld, geen ingrediënten vermeld.
Ik kan de "olie" omschrijven als een waterige en geurloze substantie. Bij het inmasseren dacht ik heel even iets van een geur waar te nemen, maar helaas, dit bleek vals. De olie is prima in te smeren en vind ook dat mn baard er mooi van ging 'shinen'. Een 10 minuten later: een glimmende maar droge baard.
Ben blij dat ik het product zelf niet heb hoeven aanschaffen..
Glimmen is leuk, maar verder absoluut niet het idee dat het goed voor mn baard is.
 
Banner image
Top