Werk/hobby/sport.... hoe zit dat bij jou?

Smeetske

Baard
Mijn werk:
Na een aantal jaren als software implementator (consultancy) te hebben gewerkt, ben ik sinds een maand aan de slag als ICT officer bij Thermo-Clean Group.

Hobby's:
Als eerste en belangrijkste uiteraard mijn gezin.
Dan probeer ik een paar keer per week te gaan biljarten.
Verder ben ik begonnen met wat tuinieren. Vorige zomer toch al pompoenen, komkommer, radijs en aardbeien kunnen oogsten. Dit jaar ga ik ook eens paprika proberen en druiven planten.
En tenslotte ben ik samen met mijn schoonvader al een aantal jaren aan het verbouwen.

Voor sport heb ik "helaas" geen tijd meer.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Dit wordt mijn nieuwe project.
Screenshot_20230426_233550_Chrome.jpg
Deze boog schiet heel anders dan mijn huidige boog, namelijk met een duimring. Ik zal eerst deze manier van schieten moeten aanleren.
Stap èèn is een duimring aanschaffen, daarmee oefenen, eerst op korte afstand, (3 meter) met een lichte boog, dan afstand opbouwen naar 25 meter.
Ik verwacht na de zomer deze boog aan te kunnen schaffen.
 

Amens

Baard
Werk:

Ondernemer in de IT, nu 3 jaar passievol bezig en we groeien gestaag. Eerste medewerker is een feit!

Gezin:

Ik woon samen met mijn vrouw, onze dochter van 8 maanden en onze hond (Schnauzer met baard)

Hobby:

Ik zing en doe de slag gitaar in onze (boeren) rock band. Niets groots, puur voor de lol met de jongens.
 

Texman

Koning Baard
Werk:

Ondernemer in de IT, nu 3 jaar passievol bezig en we groeien gestaag. Eerste medewerker is een feit!

Gezin:

Ik woon samen met mijn vrouw, onze dochter van 8 maanden en onze hond (Schnauzer met baard)

Hobby:

Ik zing en doe de slag gitaar in onze (boeren) rock band. Niets groots, puur voor de lol met de jongens.
Je bent goed bezig, fijne vriendin en leuke dochter, mooie baan en ook nog een leuke hobby.
Wees zuinig op alles wat je hebt ;):)>
 
Werk: Mindervalide arbeider in een maatwerkbedrijf (AAROVA) mijn handicap houdt mij niet tegen om te werken :)

Vrije tijd/hobby:
Fotografie: landschap/straatfotografie enz en ook Ampfootball fotografie..

Sport:
Fitness.. vroeger Ampfootball
 
Banner image
Top