Azbane

Welke game speel je?

Discussie in 'Off-topic gezwets' gestart door zenn, 29 mrt 2018.

Tags:
  1. zenn

zenn Zware baard

Aangezien er nogal een aantal van ons baardmannen ook fanatiek gamers zijn; welke game speel je op dit moment?

'K ben zelf begonnen aan FarCry5 op PC; beetje cult gekkies knallen op het hillbilly redneck platteland. 'Murica, Fuck Yeah! :D

Carlstein11 vindt dit leuk.
  2. LuckyBasterd

LuckyBasterd Volle Baard

Hahaha vroeger veel gedaan... Nu is het Toepen Plus op de Android.. haha... Neem er te weinig tijd voor.. overigens altijd super gaaf om te doen... Ook een beest van een computer staan hiervoor... . Maar momenteel voor basis gebruik...

Maar in de periode dat ik speelde C&C games... En dan met name de oude Youri Revenge... maar ook spellen zoals Hitman en Sniper, COD
    Het liefst van die spellen die "helemaal echt" zijn of niet....
    Return tot Castle of Wolfenstein was leuk totdat ik de graftombe in ging voor de zombies... Sorry.... Of realistisch fake of helemaal fake zoals bijvoorbeeld Avatar....
    Dus veelal First Person en Strategie / platform games..

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

zenn en Carlstein11 vinden dit leuk.
  3. Pellie

Pellie Volle Baard

Helemaal geen enkele game, maar mijn zoon speelt wel! Ik heb er niks, nada, njente mee :p

4. Carlstein11

Carlstein11 Volle Baard

Ben geen gamer maar vind het wel erg tof.
    Zit er nog steeds aan te denken om het weer te gaan proberen.
    Maar om eerlijk te zijn ik zie door de bomen het bos meer. o_O
    Misschien kan langs deze weg weer wat bij leren ;):)

zenn en LuckyBasterd vinden dit leuk.
  5. Texman

Texman Koning Baard

Ben geen gamer en ook nooit geweest.:eek:
    In de oertijd speelde ik weleens Supaplex een soort veredelde Pacman.
    Hier is het echter bij gebleven.

Joep, zenn en Carlstein11 vinden dit leuk.
  6. Weeble

Weeble Volle Baard

Ik ben sinds kort weer aan het gamen gegaan en heb een Nintendo Switch in huis gehaald.
    Laatst gespeelde game? Super Mario Bros!:D

zenn en LuckyBasterd vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. zenn

zenn Zware baard

'K ben zelf begonnen in de tijd van Battlefield 1942, en met alle jaren meegegroeid... *veteran status* :p:rolleyes:

- Battlefield 1 van vorig jaar vond 'k zelf wel leuk, alleen maatjes houden niet van de WW1 setting, dus die speelde 'k solo.
    - Call of Duty: WW2 vond 'k zwaar tegenvallen, lange sprint-out/ads tijd, veel cheaters/slechte anti-cheat maatregelen.
    - PlayerUnknowns BattleGrounds half jaar geleden mee begonnen op zich wel leuk om met een groep vrienden te spelen. Maar 't ziet er visueel onaantrekkelijk uit en wederom word er te veel gecheat, vond daarentegen de Arma3 mod veel prettiger om te spelen.

'K ben zelf overigens heel erg benieuwd naar de aankomende Battlefield V & COD:Black Ops 4. Hopelijk word de nieuwe BF iets in de trant van modern; BF3 & BF4 online multiplayer waren in mijn opzicht geweldig! En voornamelijk Hardcore Domination gamemode + AK 5C (suppressor/red dot sight/foregrip) & Claymores... :rolleyes::D En COD, tsja 'k weet het nog niet, dit door de slechte ondersteuning in de afgelopen paar titels... o_O

En wat er ook niet slecht uit ziet is Insurgency: Sandstorm, ondanks hij momenteel in gesloten alpha fase zit. Meer is op *hier* te vinden.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2018
    LuckyBasterd vindt dit leuk.
  8. Glenn

Glenn Baard

Mijn 3 van de 5 kinderen zijn ook fervente gamers en daar word ik kierewiet van.
    Die denken dat die games de werkelijkheid evenaren. o_O

9. zenn

zenn Zware baard

@Glenn Ondanks er strategische/tactische beslissingen worden genomen net zoals bij 'boter-kaas-en eieren'. Ben 'k van mening dat je bewust moet zijn dat het fictie is.;)

10. KantoorBAARD

KantoorBAARD Baard

GTA5
    FIFA18
    Call of Duty
    Alles op de PS4:) leuke is dat zoontje ook graag mee doet!

Tank en zenn vinden dit leuk.
  11. RobRockhard

RobRockhard Baard

Onlangs heb ik nog eens met een kameraad Stratego gespeeld .
    Ik had mijn vlag op de eerste rij geplaatst en toch nog gewonnen . :p:D

Het is waarschijnlijk niet het soort 'games' dat men bedoeld, maar ik ben een voorstander van de buitenlucht en de eenvoudigere dingen in het leven. :)

Al moet ik bekennen dat ik vroeger wel fan was van het spel "metal Gear solid."
    ( 1,2 en 3)

Texman vindt dit leuk.
  12. LuckyBasterd

LuckyBasterd Volle Baard

Ach ergens mee eens.... Hou ook van bordspellen.... Een gezellige avond leuk spel en een paar speciaal biertjes

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Texman vindt dit leuk.
  13. TMG1961

TMG1961 Baardaap

Ik heb ongeveer een jaar een PS3 gehad, heb die toen verkocht. Reden was ik speelde niet echt veel meer wat lag aan het feit dat ik echt ontzettend bagger ben als het op gamen aankomt. Ik bak er nog minder dan niks van, zeg maar een -10 en dan druk ik me nog heel positief uit :D

Glenn en Texman vinden dit leuk.
  14. Frags4Breakfast

Frags4Breakfast Stoppelbaard

World of Warships, gratis game voor pc. Erg vermakelijk redelijk tactisch en rustig tempo

zenn vindt dit leuk.
  15. daniel77

daniel77 Baard

Met vlagen verslaafd battle field speler.
    Maar of ik wordt oud of concept wordt oud maar trekt me minder dan vroeger.

zenn vindt dit leuk.
  16. Ozzynator

Ozzynator Stoppelbaard

Heb er ook helemaal niets mee....

Boven ook nog een ouderwetse tv met een ps1 en ps2 staan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

zenn vindt dit leuk.
  17. Marco185

Marco185 Baard

Na een tijdje niet gegamed te hebben, de afgelopen weken een aantal keren Fortnite gespeeld op de PS4. En dan vooral leuk omdat beide dochters dan meespelen vanaf de PC :)

zenn vindt dit leuk.
  18. Weeble

Weeble Volle Baard

Deze in huis gehaald:

Ouderwets verslaafd platform gamen! :D

zenn vindt dit leuk.
  19. ArjanvdS

ArjanvdS Baard

Hier nog een PS4'er :cool:
    Ik speel sowieso elke avond als de kids op bed liggen Call of Duty WWII (mijn vrouw houdt niet van tv kijken, dat geluk heb ik dan weer :D), af en toe Fallout 4 (word weer iets meer, blijft tof haha), heel af en toe Fortnite Battle Royale en vanochtend heb ik de game Beyond: Two Souls gratis gedownload op de PS4 (Y) Eens kijken of het wat is :)

Mijn PSN is mrTycan, mocht je het leuk vinden om mij toe te voegen haha :)>(Y)

Tank, zenn, Marco185 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Mrgourmet

Mrgourmet Baard

Streetfighter 3 en 5

Pokemon go.

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina