Welke baardstijlen heb jij geprobeerd?

Weeble

Volle Baard
De baardreis is niet altijd een lange, rechte weg. Soms neem je wel eens een andere route om te kijken of die reis je bevalt.
De meeste mede-forummers tonen veel geduld om maanden van hun baard af te blijven (chapeau daarvoor!), maar bij sommigen (zoals ondergetekende) neemt de nieuwsgierigheid over.
Ik heb daarom (na toepassing van de 24-uur regel) wel eens geexperimenteerd met een andere baardstijl.
Wellicht geen extreme varianten, maar (naar mijn inziens) het proberen waard.

Mijn baard vandaag de dag:

20170601_125946.jpg

De Nottingham (ook een beetje de oorzaak door een inschattingsfout met de trimmer):

Nottingham.png

Disconnected (snor en soulpatch los van de baard):

20170130_143356.jpg

Zijn er meer mede-forummers die ook andere stijlen geprobeerd hebben?
En vooral; zijn hier foto's van? :)
 

Ardjan

Baardaap
Dat is 't leuke van een baard; je kunt er qua stijl mee experimenteren. Maar wat er 'teveel' is afgehaald, duurt wel weer even eer het is aangegroeid. ;) Beide opties staan je goed, alhoewel ik persoonlijk de voorkeur geef voor optie 1.
Succes (Y) en vooral genieten van je baard! :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik moest eveb bijkomen van de schok van de foto's! :confused:
Ik heb de eer gehad @GlennBG van dichtbij te mogen aanschouwen en hij heeft een imposant voorkomen met een sympathieke uitstraling. Met de getoonde historische foto's zie ik geen enkel fysiek verband. o_O
Het probleem, dat zich nu voordoet is dat @GlennBG nooooooit meer zijn baard kan afscheren! :)>(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Wel al verschillende "looks" gehad GlenBG :eek:

Persoonlijk ben ik fan van de huidige look, maar dat zal op dit forum waarschijnlijk niet echt onverwacht zijn :)>
 

Almer

Baard
@GlennBG ronduit briljant, moet hard mijn best doen je te herkennen :D

Tot nu toe eigenlijk alleen de Mr. Natural alleen dit past niet goed bij mijn groei, tegenwoordig ben ik wel aardig van de ducktail en die lijkt me wel goed te passen (Y)
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb zo veel baard en snor stijlen gehad, dat als ik het veranderde, mijn gezin het niet eens meer zag.
Van een enorme snor, tot grote bakkebaarden.
Een één dag baard tot een hele lange baard.
Zappa sikje
Braziliaan
Een sik

Het groeit toch als kool dus kon geregeld van stijl veranderen.
 
Banner image
Top