Welke baarden kunnen wel, en welke niet?

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Eigenlijk loop ik dus al 30 jaar rond met "The Minimum" :eek:

Momenteel "onderweg" en hopend op "The Tracker" (zij het waarschijnlijk nét iets minder "vol") ;)

Afwachten en kijken hoe ver we over enkele maanden staan (nu bijna 6 weken)
 

Sander

beards be like...
Ik twijfel nog een beetje. Of ik de tracker ga halen. Of dat het gewoon op een mm of 5 getrimd gaat worden. Eerst eens kijken wanneer ik klachten van de vrouw krijg (bij welke lengte). Ze vindt dat ik het nu nog moet laten groeien...
 

Ratlook

Volle Baard
Ik twijfel nog een beetje. Of ik de tracker ga halen. Of dat het gewoon op een mm of 5 getrimd gaat worden. Eerst eens kijken wanneer ik klachten van de vrouw krijg (bij welke lengte). Ze vindt dat ik het nu nog moet laten groeien...

Heb ik je nu in een andere topic net verteld dat jullie

wat minder naar die vrouwen moeten luisteren, geef jij

weer zo'n antwoord !! hahaha

----
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Er komt in het begin zeker enkele keren dat hij er idd niet uitziet!!

Maar als je die periode voorbij bent gaat hij er steeds beter uitzien.

---
En dat is zo waar! Er komen momenten dat je denkt dit wordt niks. Maar daar moet je doorheen. Als je dan op goede lengte bent, ga je ff naar een barbier en je ziet er uit als een baas!
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ja ik baal er ook van dat er kale plekken zijn bij mijn kin :confused:
Om Tracker te realiseren moet ik rustig, kalm en geduldig blijven:p
:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Om dan nog maar te zwijgen over de reacties van anderen. De één positief de ander jaloers en weer een ander beledigend.


Ik kreeg laatst de vraag van mijn buurman wanneer ik vertrok naar Syrië.. Haha! Dat zie ik alleen als compliment! Betekent dat mijn baard groeit. ..

:)>
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hahaaa
RJ dat hoor ik zo vaak
Pffff jaloers zijn ze op onze :)>

Ik lach er gewoon om en lach ze als het ware uit
 

Sander

beards be like...
Haha, gisteren kwam er een nieuwe klant langs en die had een zeer nette tracker. Werd ik wel een beetje jaloers. Echter toen ik stiekem een foto maakte tijdens de meeting en naar mijn vrouw stuurde merkte ik dat ze niet echt heeeeel enthousiast was haha... Vervelend voor d'r ;-)
 
Banner image
Top