Wel of niet baard?

Texman

Koning Baard
Het lijkt langzaam te gaan maar voor twee weken vind ik het helemaal niet slecht.(Y)(Y)(Y)
De groeisnelheid van je baard varieert ook door het jaar heen. Zo groeit je baard sneller als het warm weer is.
Ook flinke lichamelijke inspanning zoals sport, fitness kan ook bevorderlijk werken voor je baardgroei.
Succes Texman:)>
 

Petje74

Stoppelbaard
Zo, week 4 is bereikt :).

Ik ben op zich tevreden, de groei is redelijk gelijk. Alleen de zijkanten gaan wat langzamer maar dit heeft gewoon tijd nodig.
Jeuk valt ook mee, nergens last van. Ook niet van vervelend commentaar, zelfs een paar complimenten dat het me goed staat :).
We gaan dus gewoon vrolijk voor, volgende maand weer een update.
 

Bijlagen

  • file.jpeg
    file.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 148
  • file1.jpeg
    file1.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 154
  • file2.jpeg
    file2.jpeg
    1 MB · Weergaven: 153
  • file3.jpeg
    file3.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 144

Texman

Koning Baard
Ha Patrick,
Mooi resultaat hoor, leuk om te horen dat je veel positieve reacties krijgt.
Je baard staat je inderdaad goed dus alle reden om door te zetten.
De baard is je gegund dat is nu wel aangetoond.;)
Succes en hoe ons op de hoogte.
Texman:)>
 

Petje74

Stoppelbaard
Dank jullie wel allemaal!

Nog wel een vraagje: mijn snorharen gaan nu irritant over mijn bovenlip hangen. Kan ik deze gewoon met een schaartje een beetje bijknippen? Of met de trimmer aan de slag ;-)
Hoe doen jullie dit?
 

Texman

Koning Baard
Ha Patrick,
Als je een korte snor wil dan kan je hem met een schaartje bijknippen.
Wil je wat meer dan moet je hem zoals de Prof zegt naar opzij gaan kammen en borstelen.
De haartjes die nog uitsteken kan je dan wegknippen.
Wil je echter een forse handlebar dan zal je je snor eerst flink moeten laten groeien om hem vervolgens in model te laten knippen door de barbier.
Je kan altijd beardwax of snorrewax gebruiken om de snor te fixeren.
Je zal een beetje moeten experimenteren om uit te vinden wat je het prettigst vind.
Succes Texman :)>
 

Stephan

Baard
Haha, zeker niet! Gewoon mijn eigen baardkleur;)

Het lijkt een stuk zwarter dan wat het in werkelijkheid is :)>
 

Petje74

Stoppelbaard
Het is nu 8 weken geleden dat de baardreis begon en het gaat best lekker moet ik zeggen. De zijkanten moeten echt nog wat voller worden dus we gaan vrolijk verder.
Mijn doel is geen hele lange baard maar wel een wat langer dan dit en hopelijk mooi vol.
Mezelf nog maar getrakteerd op nieuwe baardolie en baardbalsem van Honest Amish, nieuwe baardkam en schaar (voor de haartjes die niet luisteren als ik zeg dat ze moeten gaan liggen :))
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    837,3 KB · Weergaven: 95
  • 2.jpg
    2.jpg
    786,9 KB · Weergaven: 99
  • 3.jpg
    3.jpg
    856,2 KB · Weergaven: 92
  • 4.jpg
    4.jpg
    791 KB · Weergaven: 87
Banner image
Top