Weinig en slechte baardgroei

q95

Stoppelbaard
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik start een topic omdat ik mij afvraag of ik een baard zou kunnen laten groeien. Ik heb ook een kale plek, die zo maar een half jaar geleden is gekomen. Er groeit er niks meer.
Hoe het nu is, is eigenlijk heel lelijk.
Hebben jullie tips ?
 

Bijlagen

  • 22F5E94E-6F39-41F7-88AA-381424039066.jpeg
    22F5E94E-6F39-41F7-88AA-381424039066.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 169
  • C422D10E-D84D-4233-BD8C-B05CC5B4E5C8.jpeg
    C422D10E-D84D-4233-BD8C-B05CC5B4E5C8.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 169

Rothbeard62

Volle Baard
Je hebt al goed advies gehad, het kan een mooie baard worden. Maar daar is écht geduld en uithoudingsvermogen voor nodig. Niet te kritisch zijn, niet teveel analyseren en niet te vaak in de spiegel kijken. Gaten vullen zich vaak nog op tijdens de groei, of worden bedekt door de wat langere baardharen. Succes met je baardreis en hou ons op de hoogte! :)>(Y)
 

q95

Stoppelbaard
Na 2,5 halve week is het nog niet erg opgeschoten.
Bestaat er nog een kans dat het het goed komt !?
Sowieso als ik het weg zou scheren, dan komen er geen stoppeltjes meer voor terug na een tijdje. Het worden gelijk kleine haartjes. Ik heb geen idee hoe lang ik zou moeten wachten tot wanneer het echt lang word.
Er zitten heel veel kale plekjes tussen.
 

Bijlagen

  • A778648D-35B5-4BFC-947F-FEE1C7E520DC.jpeg
    A778648D-35B5-4BFC-947F-FEE1C7E520DC.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 86
  • 0C0C296B-4F14-4378-820A-710AAF7621BF.jpeg
    0C0C296B-4F14-4378-820A-710AAF7621BF.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 86
  • 39ADCAFF-DCB2-4AF2-BB1E-EC05F8C569E4.jpeg
    39ADCAFF-DCB2-4AF2-BB1E-EC05F8C569E4.jpeg
    604,7 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Je bent nu aan het vragen naar de bekende weg. ;)

Natuurlijk komt het goed en er is duidelijk verschil te zien, maar je verwacht binnen een maand een baard, waar anderen een jaar of vier over doen.
:rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Je bent wel opgeschoten het verschil met je vorige foto's is duidelijk zichtbaar en volgens mij gaat het best goed (Y)(Y)(Y).
Je baard groeit misschien niet zo snel als je wilt dus je moet geduld hebben en doorzetten ;).
 

Jimmy16

Baard
Een baard laten groeien, kost nu eenmaal veel tijd en geduld.
Er komen nu eenmaal enkele moeilijke fases voorbij tijdens het groeien van een baard. Daar worden de jongens van de mannen gescheiden.
Alleen zij die deze beproevingen hebben doorstaan, zijn het waard om een baard te dragen. :cool:

Beslis zelf maar tot welke groep je wil horen ;)
Je hebt de mogelijkheden, niet twijfelen, maar doorzetten!
 

Skaggy

Volle Baard
Van mij ook nog een welkom @q95 In vergelijking met je eerste foto’s is er duidelijke progressie. Het vooraanzicht van jouw baard en je snor lijken m.i. zelfs bovengemiddeld goed te groeien. De wangen zijn bij de meeste mannen de plekken die het minst snel dicht groeien. Na minimaal drie maanden krijg je een veel beter beeld van wat jouw baard gaat doen. Zoals andere baardbroeders al hebben aangegeven komt het bij het groeien van een baard vooral aan op hoeveel doorzettingsvermogen je hebt. Dus wees geduldig zet door en dan krijg jij ook een mooie baard. (Y):)>
 

Werner72

Baard
Ik zie nu al een flinke snor ontstaan, met die baard komt het ook wel goed. Nu, samen met de onzekerheid, alle scheer gerei aan de kant. Iedereen met commentaar een gevaarlijke blik geven en gaan met die baard!
 

Jobbo

Baard
Een baard laten groeien, kost nu eenmaal veel tijd en geduld.
Er komen nu eenmaal enkele moeilijke fases voorbij tijdens het groeien van een baard. Daar worden de jongens van de mannen gescheiden.
Alleen zij die deze beproevingen hebben doorstaan, zijn het waard om een baard te dragen. :cool:

Beslis zelf maar tot welke groep je wil horen ;)
Je hebt de mogelijkheden, niet twijfelen, maar doorzetten!
mooi gezegd
 
Banner image
Top