Weer zo eentje..

Wat je er ook uiteindelijk mee doet, zeker je front behouden.
Het staat je goed
Thanks! Ja dat is sowieso wel het plan. Voorlopig zo gewoon nog even door.
[DOUBLEPOST=1626786134][/DOUBLEPOST]
Word toch wel een prima baard. Gewoon geduld hebben maar das nou nethet moeilijkste van de baardreis hahahaha.
Dankje. Ja dat is zeker waar. Al moet ik zeggen dat ik het in het begin moeilijker vond om geduld te hebben. Gaat me steeds beter af nu haha. Dus we gaan lekker door zo:)>
 
Ja daar loop ik nu ook tegen aan de wangen blijven onbedekt maar de haren worden wel langer....kan je dus ook gewoon het advies geven wat ik ook heb gekregen....laten groeien en na 1 a 2 maanden kijken welke baardstijl bij je past! Suc6

Gaat niet zo hard bij mij.. eerder 1 a 2 jaar IPV maanden haha. Hou hoop dat de gaten nog wat minder worden.
Foto links is nu, dus 18weken en rechts was 6 weken.
 

Bijlagen

  • IMG_20210801_200338.jpg
    IMG_20210801_200338.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 83

Rothbeard62

Volle Baard
Ha Martijn, er is echt vooruitgang te zien. Ik zou zeker je baard nog even laten doorgroeien, zodat je over een tijdje kunt kijken wat de mogelijkheden zijn. Er zijn echt prachtige modellen mogelijk voor mannen die niet een volledig dekkende baard hebben, dus het komt helemaal goed! :cool:(Y)(Y)
 

Peter1960

Baard
Gaat niet zo hard bij mij.. eerder 1 a 2 jaar IPV maanden haha. Hou hoop dat de gaten nog wat minder worden.
Foto links is nu, dus 18weken en rechts was 6 weken.
Goed luisteren naar mijn baardige collega's hier: gewoon rustig laten groeien, het gaat niet bij iedereen even hard, maar geduld wordt beloond.(Y) Komt goed:)
[DOUBLEPOST=1628317451][/DOUBLEPOST]
Ja daar loop ik nu ook tegen aan de wangen blijven onbedekt maar de haren worden wel langer....kan je dus ook gewoon het advies geven wat ik ook heb gekregen....laten groeien en na 1 a 2 maanden kijken welke baardstijl bij je past! Suc6
... zegt de man met een pracht van een baard/snor :D
 

RBBP

Baard
Ik denk ook wel dat dit goed gaat komen hoor.
Ik heb slechtere starters gezien.

Over een paar maanden lees je met de yoghurt van gisteren in je baard dit topic door en lach je om je eerste pagina's en denk je: "als ik toen toch eens wist wat ik nu wist".
:rolleyes:
Er zijn maar weinig struiken in 4 weken volgroeid :p

Hang on!
 
Banner image
Top