Weer zo eentje..

WTRebel

Baard
Zit toch we wat progressie in, geduld is het toverwoord (zoals je inmiddels wel begrepen hebt ;)).

Ik ben het met @WTRebel eens, ik zou zelf ook geen serum gebruiken en al helemaal niet van AliExpress...
Als je graag iets wil smeren zou ik iets natuurlijks zoeken.

Naaste de genoemde tips is de belangrijkste baardhack je “goed voelen”.
Voldoende rust, goede voeding (maar sla niet door, een kapsalon en shoarma moet gewoon kunnen), lekker buiten zijn, bewegingen/sporten en de belangrijkste een lekker biertje en goede seks. (Y)
Friet bier en seks beste combinatie want dan heb je helemaal geen tijd meer om met je baard bezig te zijn , groeit ie vanzelf :p
 
Nog een vraagje.. Ik ben begonnen met het laten staan van mijn baard toen ik via Aliexpress zo'n baardroller + groeiserum(?) Heb gekocht. Gebruik dit een aantal keer in de week.. geeeen idee of dit ook wat doet, het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik ben gestopt met trimmen haha..
Nu is dat serum of hoe ik het ook moet noemen bijna op..
Mensen ervaring hier mee? Is het nog de moeite waard om zo iets te gebruiken of dikke onzin? En zo ja, nog tips? Als ik google is eerste hit van: neofollics. Dacht misschien zijn er hier mensen met ervaring; )

Ik ben zelf bijna door de derde tube serum heen en naar mijn idee heeft het weinig gedaan. De enige serum die misschien helpt is die van Copenhagen Grooming, deze serum bevat Capilia Longa waarvan zij zeggen dat dit ingrediënt de slapende haarzakjes aanwakkert maar je betaald er behoorlijk voor en het is maar de vraag of het helpt.

Lekker doorbaarden zoals je nu doet en dan moet het goed komen. Net als bij jou willen mijn wangen ook (nog) niet echt groeien maar wie weet ziet het er over 2 a 3 maanden heel anders uit, jou front groeit lekker in ieder geval!
 
Ik ben zelf bijna door de derde tube serum heen en naar mijn idee heeft het weinig gedaan. De enige serum die misschien helpt is die van Copenhagen Grooming, deze serum bevat Capilia Longa waarvan zij zeggen dat dit ingrediënt de slapende haarzakjes aanwakkert maar je betaald er behoorlijk voor en het is maar de vraag of het helpt.

Lekker doorbaarden zoals je nu doet en dan moet het goed komen. Net als bij jou willen mijn wangen ook (nog) niet echt groeien maar wie weet ziet het er over 2 a 3 maanden heel anders uit, jou front groeit lekker in ieder geval!

Ik twijfel ook hoor. Zie wel wat nieuwe kleine haartjes ontstaan. Maar is dit nou door dat rollen en smeren, of gewoon hoe de baard zich zelf ontwikkeld. Ik ga maar eens tijdje zonder serum verder denk ik.
Jouw post ff bekeken, maar dat ziet er toch goed uit, ik zou tekenen voor die baardgroei:p
 

Texman

Koning Baard
Ik had dit nog even voor mij willen houden maar ik ben sinds 3 weken het serum van Neofolics aan het uitproberen.
Ik heb het er nog niet overgehad omdat ik niemand valse hoop wil geven en zeker geen producten ga aanbevelen waarvan ik niet weet of het werkt.
Waarom, Ik heb links van mijn snor een plekje wat minder dicht is en ook de linker flank is wat minder goed bedeeld dan de rechterflank van mijn baard.
Op mijn foto's is dat niet zo goed zichtbaar omdat ik bij het stylen van mijn baard het mij heel goed lukt om dit te camoufleren.
Dus dit is een experiment en ik ga er hier pas wat over zeggen als ik resultaat zie. Baardrollers raad ik niet aan omdat je deze na gebruik steeds moet desinfecteren. Ze zijn dus niet hygiënisch. Op veel websites wordt hier niets over gezegd :eek:(bij Neofolics wel).
Wat jullie allemaal schrijven over gezonde leefstijl, trainen, slaap en stress vermijden e.d kan ik volledig ondersteunen.
Een volle baard heeft echter ook te maken met je genen en je aanleg en dat is iets waar je niets aan kunt veranderen.
Wat we wel kunnen doen is ons maximale potentieel te benutten door zo gezond mogelijk te leven en dat betaald zich altijd uit.
Ik hou jullie op de hoogte :)>.
 
Ik twijfel ook hoor. Zie wel wat nieuwe kleine haartjes ontstaan. Maar is dit nou door dat rollen en smeren, of gewoon hoe de baard zich zelf ontwikkeld. Ik ga maar eens tijdje zonder serum verder denk ik.
Jouw post ff bekeken, maar dat ziet er toch goed uit, ik zou tekenen voor die baardgroei:p

Haha ja ik twijfel zelf ook of bepaalde groei door het rollen en de serum komt of dat het gewoon de groei is die ik anders ook wel had. Ik maak het laatste beetje op en dan stop er mee in iedergeval. Misschien dat ik in de toekomst die van Copenhagen grooming ga proberen maar die kost geloof ik 60 a 70 euro en aangezien de vrouw thuis zo langzamerhand gek wordt van alle producten die ik koop doe ik het maar ff rustig aan.. :p
[DOUBLEPOST=1621879212][/DOUBLEPOST]
Ik had dit nog even voor mij willen houden maar ik ben sinds 3 weken het serum van Neofolics aan het uitproberen.
Ik heb het er nog niet overgehad omdat ik niemand valse hoop wil geven en zeker geen producten ga aanbevelen waarvan ik niet weet of het werkt.
Waarom, Ik heb links van mijn snor een plekje wat minder dicht is en ook de linker flank is wat minder goed bedeeld dan de rechterflank van mijn baard.
Op mijn foto's is dat niet zo goed zichtbaar omdat ik bij het stylen van mijn baard het mij heel goed lukt om dit te camoufleren.
Dus dit is een experiment en ik ga er hier pas wat over zeggen als ik resultaat zie. Baardrollers raad ik niet aan omdat je deze na gebruik steeds moet desinfecteren. Ze zijn dus niet hygiënisch. Op veel websites wordt hier niets over gezegd :eek:(bij Neofolics wel).
Wat jullie allemaal schrijven over gezonde leefstijl, trainen, slaap en stress vermijden e.d kan ik volledig ondersteunen.
Een volle baard heeft echter ook te maken met je genen en je aanleg en dat is iets waar je niets aan kunt veranderen.
Wat we wel kunnen doen is ons maximale potentieel te benutten door zo gezond mogelijk te leven en dat betaald zich altijd uit.
Ik hou jullie op de hoogte :)>.

Oke ik ben benieuwd of het gaat helpen! Succes in ieder geval en hou ons inderdaad op de hoogte! :)>
 
Ik had dit nog even voor mij willen houden maar ik ben sinds 3 weken het serum van Neofolics aan het uitproberen.
Ik heb het er nog niet overgehad omdat ik niemand valse hoop wil geven en zeker geen producten ga aanbevelen waarvan ik niet weet of het werkt.
Waarom, Ik heb links van mijn snor een plekje wat minder dicht is en ook de linker flank is wat minder goed bedeeld dan de rechterflank van mijn baard.
Op mijn foto's is dat niet zo goed zichtbaar omdat ik bij het stylen van mijn baard het mij heel goed lukt om dit te camoufleren.
Dus dit is een experiment en ik ga er hier pas wat over zeggen als ik resultaat zie. Baardrollers raad ik niet aan omdat je deze na gebruik steeds moet desinfecteren. Ze zijn dus niet hygiënisch. Op veel websites wordt hier niets over gezegd :eek:(bij Neofolics wel).
Wat jullie allemaal schrijven over gezonde leefstijl, trainen, slaap en stress vermijden e.d kan ik volledig ondersteunen.
Een volle baard heeft echter ook te maken met je genen en je aanleg en dat is iets waar je niets aan kunt veranderen.
Wat we wel kunnen doen is ons maximale potentieel te benutten door zo gezond mogelijk te leven en dat betaald zich altijd uit.
Ik hou jullie op de hoogte :)>.

Oh ben benieuwd dan! Hou ons op de hoogte.. wie weet moeten we dat dan nog eens proberen ook.. :)>
 
B

BrotherBeard75

Guest
Ik blijf in elk geval bij het feit dat je aan de baardgroei of dichtheid niets kan veranderen. 100% zeker van.
Zelfs voeding of het zonnetje niet.
En als er veranderingen optreden is het niet door het product, maar doordat je baard nog aan het ontwikkelen is.
 

Nordland

Baard
Baard groei is genetisch bepaald en heeft te maken met Dihydrotestosteron (DHT) receptoren in je gezicht, dus hoe meer receptoren hoe voller de baard.


Bron: Andrew Huberman, Ph.D. Neuroscience Professor & Lab Director at Stanford University School of Medicine

Kijken vanaf 01:02:33 Beards & Baldness Patterns Around the World, DHT, 5-alpha-reductase


 
Weer 2 weken verder. Zit nu op 10 weken totaal. Moet zeggen dat de zijkanten al meer is dan ik van te voren verwacht had eigenlijk.. het is nog steeds niet heel veel, maar toch..
Dan heb ik het vooral over de rechterkant.. links valt me nog iets meer tegen

We zetten nog steeds door... :)>
 

Bijlagen

  • IMG_20210605_123016.jpg
    IMG_20210605_123016.jpg
    3 MB · Weergaven: 124
  • IMG_20210605_123103.jpg
    IMG_20210605_123103.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 128
  • IMG_20210605_123043.jpg
    IMG_20210605_123043.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 124

Bart1986

Baard
Zit toch we wat progressie in, geduld is het toverwoord (zoals je inmiddels wel begrepen hebt ;)).

Ik ben het met @WTRebel eens, ik zou zelf ook geen serum gebruiken en al helemaal niet van AliExpress...
Als je graag iets wil smeren zou ik iets natuurlijks zoeken.

Naaste de genoemde tips is de belangrijkste baardhack je “goed voelen”.
Voldoende rust, goede voeding (maar sla niet door, een kapsalon en shoarma moet gewoon kunnen), lekker buiten zijn, bewegingen/sporten en de belangrijkste een lekker biertje en goede seks. (Y)
Ik heb liever een goed biertje en lekkere seks.. :p
 
Weer 2 weken verder. Zit nu op 10 weken totaal. Moet zeggen dat de zijkanten al meer is dan ik van te voren verwacht had eigenlijk.. het is nog steeds niet heel veel, maar toch..
Dan heb ik het vooral over de rechterkant.. links valt me nog iets meer tegen

We zetten nog steeds door... :)>

Mooie progressie t.o.v. je startfoto's. Je wangen zijn je zwakke punt, maar met nog 10 oogt het wellicht weer voller. Succes!
 
Ennn we zijn weer 2 weken verder. Dus 12 weken nu.. Had toch gehoopt nu wat meer verschil op de wangen te zien. Denk niet dat het er nog in zit.. wat denken jullie?
 

Bijlagen

  • IMG_20210619_130457.jpg
    IMG_20210619_130457.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 82
  • IMG_20210619_130546.jpg
    IMG_20210619_130546.jpg
    3,2 MB · Weergaven: 81
  • IMG_20210619_130520.jpg
    IMG_20210619_130520.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 81
Ik had dit nog even voor mij willen houden maar ik ben sinds 3 weken het serum van Neofolics aan het uitproberen.
Ik heb het er nog niet overgehad omdat ik niemand valse hoop wil geven en zeker geen producten ga aanbevelen waarvan ik niet weet of het werkt.
Waarom, Ik heb links van mijn snor een plekje wat minder dicht is en ook de linker flank is wat minder goed bedeeld dan de rechterflank van mijn baard.
Op mijn foto's is dat niet zo goed zichtbaar omdat ik bij het stylen van mijn baard het mij heel goed lukt om dit te camoufleren.
Dus dit is een experiment en ik ga er hier pas wat over zeggen als ik resultaat zie. Baardrollers raad ik niet aan omdat je deze na gebruik steeds moet desinfecteren. Ze zijn dus niet hygiënisch. Op veel websites wordt hier niets over gezegd :eek:(bij Neofolics wel).
Wat jullie allemaal schrijven over gezonde leefstijl, trainen, slaap en stress vermijden e.d kan ik volledig ondersteunen.
Een volle baard heeft echter ook te maken met je genen en je aanleg en dat is iets waar je niets aan kunt veranderen.
Wat we wel kunnen doen is ons maximale potentieel te benutten door zo gezond mogelijk te leven en dat betaald zich altijd uit.
Ik hou jullie op de hoogte :)>.

Maandjes verder zo'n beetje.. En heeft het al voor een wonderbaarlijke verandering gezorgd?:)> Idee dat het iets doet?
 
Banner image
Top