We zijn er weer, citytrip

Citytrip

Stoppelbaard
Dag,

Na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik er weer onder een nieuw account. En de baard staat er nog steeds, nu zo'n 14 maanden ongeveer. Ga wel om de 4 weken naar de barbier om het wat bij te werken, aangezien ik een krullende baard heb is dat wel nodig. Hier nog tips om de krullen wat te verminderen? Zodat het er wat netter uitziet?

 

Citytrip

Stoppelbaard
Nog netter?
Ik vind het nu al een heel nette baard hoor! (Y) :)>
Welk account had je hier voor dan?

Tips en/Of adviezen was mijn topic (9aug) blz 3 momenteel
[DOUBLEPOST=1571936608][/DOUBLEPOST]
Om de 4 weken ?!?
Is dat niet een beetje veel, dan blijft er niets over straks.


Doe ik al sinds ik begonnen ben met de baardreis dus blijft genoeg over als je duidelijk bent tegen de barbier;)
 

Texman

Koning Baard
Je baard ziet er op zich al heel netjes uit en het staat je goed.(Y)(Y)(Y)
Het verminderen van krullen is moeilijk en is eerder slecht voor je baardhaar.
Zeker als je baard wat langer wordt zijn krullen en slagen juist mooi en geven je baard een natuurlijke uitstraling.
Ik zou er niet zo'n probleem van maken maar het juist zien als een voordeel;).
 

Citytrip

Stoppelbaard
Dag allemaal,

Nog even weer een update van mijn kant;

Heb besloten om mijn baard op deze lengte te houden en niet veel langer of voller te laten groeien..

Laatste update in 2019 vroeg ik om tips qua krullen in de baard maar dat zijn ondertussen slagen geworden dus geen last meer van.

Citytrip
[DOUBLEPOST=1651436181][/DOUBLEPOST]Dag allemaal,

Nog even weer een update van mijn kant;

Heb besloten om mijn baard op deze lengte te houden en niet veel langer of voller te laten groeien..

Laatste update in 2019 vroeg ik om tips qua krullen in de baard maar dat zijn ondertussen slagen geworden dus geen last meer van.

Citytrip
 

Bijlagen

  • 20220205_075038.jpg
    20220205_075038.jpg
    453,1 KB · Weergaven: 28
Banner image
Top