We zijn begonnen!

Ardjan

Baardaap
Kijk is aan; mooie baard man! :)>(Y)
Ja.., zo'n wensenlijstje hebben we allemaal:cool:; maar volgens mij heb je niets te klagen! :)
 

Sam

Baard
Whow Peter gaat goed super nog even en over een paar maanden het gewenste resultaat gaat je lukken
 

Texman

Koning Baard
Ha @Peer ,
Ik vind dat het prima gaat met je baard (Y). En het staat je ook heel goed.
Goed idee om nog even door te gaan om te kijken wat het wordt.
Bedenk dat iedere baard uniek is. Aan jou de taak om er het beste uit te halen.
En dat gaat je lukken.:)
Over het algemeen plaats ik foto's van mannen met een wat langere baard.
Neemt niet weg dat een korte baard ook heel mooi mooi staat (zie bijgaande foto).
Het baardforum is er nadrukkelijk ook voor de liefhebbers van korte baarden dus laat je niet afschrikken.
Veel succes Texman:)>
a824af2ac8227838510cbe62ba50c066.jpg
 

Henkie76

Baard
Bij jouw groeit het mooi over in een punt dat is wat ik ook wil.
Groeit het zo bij jouw automatisch of werk je het zo bij ?
Bij mij groeit het in de breedte
 

Peer

Baard
Bij jouw groeit het mooi over in een punt dat is wat ik ook wil.
Groeit het zo bij jouw automatisch of werk je het zo bij ?
Bij mij groeit het in de breedte

Ha @Henkie76,

Beide eigenlijk.
Het is zo gaan groeien en ben het daardoor ook zo gaan borstelen. Eigenlijk wilde ik niet echt een punt, maar zo groeit het blijkbaar haha!

Grt.
Peter
 

Peer

Baard
Wat voor je zwerverslook wat kan schelen, en in elk geval je snorharen wat te trainen, is een kleine baardborstel, zoals deze https://www.mijnbaard.nl/overige/baardborstel/mini-baardborstel.html
Ik had in het begin ook een uitstekende snor, maar door deze veel met de vingers en later met de borstel te boetseren in de richting die ik wilde, is dit uiteindelijk bijgedraaid.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Ha @Freerider,

Ik probeer de snor nu ook op die manier mee te pakken met m’n normale baardborstel.
Ik ga die kleine eens aanschaffen en kijken wat het met de lipbeharing gaat doen! Thans voor de tip!

Grt.
Peter
 

Peer

Baard
Weer even een update na een paar weken verder groeien...

f59e7021cf04897b1a71fac11058c0dd.jpg

09c93c66c411b650567e657be0672f8b.jpg


Op de eerste foto is het niet heel goed te zien (goed licht blijkbaar, want hier ziet hij er best vol uit), maar hij is best patchy. De onderkant begint nu een beetje te krullen waardoor hij plukkerig is.

Maar we Laten hem nog zeker een volle maand doorgroeien en dan kijk ik pas of ik er iets mee laat doen bij een barbier. Het oorspronkelijke doel ben ik toch al voorbij hahaha....
Zo motiverend werkt dit forum dus!

Beard up en grt,
Peter
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha Peter,
Het is hier vaker geschreven.
We hebben allemaal de neiging om zeer kritisch naar de eigen baard te kijken en dat is ook niet verkeerd.
Je hebt voor de tijd dat je bezig bent al een hele mooie baard en snor. Zeker van voren gezien is hij al heel mooi.
De zijkant mag nog ietsje voller worden maar dat is gewoon een kwestie van tijd en dat komt ook goed.
Ga gewoon zo door en blijf er van genieten.
Texman:)>
 
Banner image
Top