We gaan ervoor!

Nils

Baard
Hallo,

Ik ben Marco, 36 jaar uit Lelystad. Getrouwd en met 2 prachtige dochters (7,9).

Ik heb al jaren een stoppelbaard en heb de afgelopen jaren al een aantal pogingen gedaan om een langere baard te laten groeien, maar haakte iedere keer af omdat de huid onder mijn baard erg droog en schilferig werd.... Ik wilde het toch nog een keer proberen en ben mij er de afgelopen weken eens goed in gaan verdiepen. Ik heb een lekkere baardolie aangeschaft en dit werkt heel goed op de huid onder de haren. De meeste jeuk begint ook al te verdwijnen en het begint al goed te groeien :).

Ik zit nu op 3 weken (zie foto). Mijn doel is een mooie volle baard en ik moet zeggen dat het groeien nu best verslavend is. Iedere keer even in de spiegel kijken hoe het ervoor staat, haha. En natuurlijk leuk om er over te lezen en hier op het forum mee te kijken met de verhalen van anderen.

Op dit moment werk ik alleen de neklijn bij, de haren die te hoog op mijn wang groeien en de haartjes die over mijn bovenlip heen komen. Ik wilde al heel ongeduldig een nieuwe trimmer aanschaffen, maar mijn vrouw gaf aan dat dat een leuk vaderdag cadeautje zou zijn (en mijn baard dus nog in ieder geval 2 maanden door kan groeien). Ook heb ik een ouderwetse barbier gevonden in Lelystad en kijk ik er al naar uit om daar over een paar maanden langs te gaan :)

Dus, we gaan ervoor!

Marco
Man dat word een killer beard, zeker volhouden je gaat er plezier van hebben
[DOUBLEPOST=1577462788][/DOUBLEPOST]
De 4 weken update :)

Het groeit lekker door. Wordt al een stuk zachter en het is stiekem best lekker om door je baard heen te gaan met je hand :D.

Vraag: wat raden jullie aan, een baardkam of borstel? En welke (grove kam, fijne kam?). En welke shampoo is aan te raden? Alle adviezen/tips worden zeer gewaardeerd (Y)
ziet er goed uit, let wel op je neklijn voor mij persoonlijk mag die iets lager liggen maar dat moet je zelf weten
 
Banner image
Top