We gaan ervoor!

Peer

Baard
Zie hier het resultaat! Ik ben zeer tevreden! Het ziet er netjes strak uit en het model is precies zoals ik het voor me zag. Zijkanten en hals mooi strak en op mijn kin de lengte behouden.

Dit is denk ik wel het model waar ik mee door ga en waar ik me erg prettig bij voel
Misschien iets meer lengte nog op mijn kin erbij.

De ervaring bij de barbier was ook erg geslaagd. Goede sfeer, oude Amerikaanse stijl en er wordt uitgebreid de tijd genomen. Misschien voor mijn vakantie over 4 weekjes nog even terug om alles nog een keer netjes bij te laten werken :)>

Netjes hoor! Ziet er strak uit!
 

RCM

Baardaap
Persoonlijk vind ik de halslijn iets te hoog, maar dat is ook een kwestie van smaak. Maar joh, het ziet er super verzorgd en strak uit, en hij staat je FANTASTISCH!! Je mag er met recht trots op zijn... :)>:)>(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Marco185 ,
Ik vind dat het er fantastisch uit ziet. Het staat je geweldig.(Y)(Y)(Y)
Wellicht kan de halslijn nog iets lager de volgende keer.
Maar dat is helemaal aan jou. Als je dit prima vind is het ook goed.:)
De barbier heeft goed werk verricht. Fijn dat het een leuke ervaring was.
Texman:)>
 

DNA76

Baard
Mooie baard, strak en netjes. Zoals reeds gezegd, iets lagere halslijn lijkt natuurlijker maar da s pure smaak vind ik. Bakkebaarden zouden naar mijn gevoel iets meer kunnen overlopen in de baard (faden zoals ze zeggen). Maar opnieuw, dit is pure smaak. T blijft een toppertje en ziet er goed uit bij jou! Geniet ervan!
 

Ardjan

Baardaap
Ziet er weer strak uit @Marco185 (Y)
In tegenstelling tot bovenstaande reacties vind ik de halslijn wel meevallen. Maar de ruimte tussen oor en bakkebaard (zegmaar naar de hoek van je baard) vind ik wat aan de ruime kant. 't Blijft natuurlijk heel persoonlijk.
Maar de baard, ja; 't staat je fantastisch! (Y)
 

istawa

Zware baard
..... Ze hebben mooi en strak werk geleverd. En belangrijkst jij bent er blij mee. Top baard

it aint over until the fat lady sings
 

Marco185

Baard
Dank allen voor de positieve reacties! Ik neem alle commentaren in me op en ga kijken welke ik meeneem bij het volgende barbierbezoek over een aantal weken (Y)
Hier nog een foto van zojuist.

Ik ben er zelf enorm blij mee :D en de reacties uit mijn naaste omgeving zijn ook louter positief (Y) alleen mijn jongste dochtertje mist de wildere baard een beetje :)>:D
 

Bijlagen

  • 20180717_082834 (1).jpg
    20180717_082834 (1).jpg
    76,4 KB · Weergaven: 81

Texman

Koning Baard
Ha @Marco185 ,
Leuk dat je zoveel positieve reacties krijgt dat werkt erg motiverend om door te gaan.
Het model dat nu hebt staat je ook erg goed.
Je kan dit model ook nog wat laten uitgroeien dan zal het je helemaal super staan.
Succes Texman:)>
 

Marco185

Baard
Weer een kleine update. Het lijkt wel alsof het met de zon van de afgelopen dagen 2x zo hard groeit, haha. Wel last van een "vervelende" krul in mijn baard aan één kant :D
Dit is 2 weken na het barbierbezoek. Binnenkort eindelijk de langverwachte zomervakantie :cool: en vlak daarvoor nog even langs de barbier om alles weer mooi strak te maken.
 

Bijlagen

  • 20180730_112445 (1).jpg
    20180730_112445 (1).jpg
    146,9 KB · Weergaven: 87
  • 20180730_112506 (1).jpg
    20180730_112506 (1).jpg
    186,8 KB · Weergaven: 85

Peer

Baard
Ziet er mooi uit Marco!

Ben zelf de afgelopen week in Zuid Limburg geweest (veel te warm haha) maar ik had ook het idee dat de zon een positief effect had op de snelheid van het groeien.

@Texman: klopt dat ook? Dat de baard beter/sneller groeit met dit weer?

Grt.
Peter
 

Texman

Koning Baard
Ha @Peer ,
Het is mij ook opgevallen maar ik wist ook niet hoe het komt dus ik heb het voor je uitgezocht.
De mannen onder ons is het vast al eens opgevallen: in de winter lijkt je baard minder snel te groeien dan in de zomer. ’s Winters kun je met een keer scheren gauw 2 dagen vooruit, en in de zomer kun je de deur uitgaan als Umberto Tan en thuiskomen als vader Abraham.
Haargroei op het gezicht is afhankelijk van het mannelijke geslachtshormoon dihydrotestosteron (DHT). Tijdens de zonnige zomermaanden is de testosteron-productie op zijn hoogst, dankzij de vitamine D in zonnestralen, met als resultaat een stevige baardgroei. Tijdens de winter is de productie van testosteron juist lager, met als gevolg een vlasbaardje dat maar moeilijk een sexy baard wil worden.Bron: MNN.com
Opm. Je moet natuurlijk wel regelmatig actief en in de buitenlucht zijn anders zal je er weinig van merken.
Texman:)>
 

Marco185

Baard
Oke, het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets gepost heb. Ik moet zeggen een baard went snel. Als ik nu foto's van mezelf zie zonder baard, vind ik het er zelfs een beetje vreemd uitzien. Van mijn kinderen mag ik hem in ieder geval nooit meer afscheren :D.

In de bijlage hoe de baard er nu uit ziet. Ik laat hem elke 4-5 weken bijwerken bij de barbier, waarna hij er weer strak uit ziet. De laatste keer is nu 5 weken geleden, dus ik ga eerdaags weer een afspraak maken.
 

Bijlagen

  • 20180914_080830.jpg
    20180914_080830.jpg
    117,2 KB · Weergaven: 73
  • 20180914_080322.jpg
    20180914_080322.jpg
    148 KB · Weergaven: 72
  • 20180914_080309.jpg
    20180914_080309.jpg
    138,2 KB · Weergaven: 73
Banner image
Top