wat zou jij doen met deze baard/ behalve scheren dan.

Peter1971

Baard
@Peter1971 Wat ik zou doen: eerst een uur verbaasd voor de spiegel staan en me afvragen waar die halve kuub extra baard vandaan is gekomen. Daarna denk ik inderdaad dat ik hem iets meer blokkerig zou laten maken, ik heb hier op het forum al een paar indrukwekkende foto’s gezien (@Bolt bijvoorbeeld)

die Bolt heeft een gewoon een pruik jo:)>:)>(Y)
[DOUBLEPOST=1574878999][/DOUBLEPOST]
Prima baard hoor. Wellicht wat modelleren (hoekiger is wel trendy nu, lijkt het), maar in feite is er helemaal niks mis mee!

fijn dat je zegt dat er niks mis mee is, ik heb dat idee zelf wel namelijk,...maar misschien herkennen jullie dat ook.. omdat het toch je eigen baard is
[DOUBLEPOST=1574879149][/DOUBLEPOST]
ik vind het toch iets hebben zo een kaal koppie ;)
:D:Dheerlijk, nooit meer je haar hoeven doen.
[DOUBLEPOST=1574879457][/DOUBLEPOST]
Wil je ECHT iets nieuws? Ik zou de helft afknippen en aan de parkieten geven als nest materiaal.....als je van ze houd is dit DE ultieme methode om ze jou liefde te tonen. :p:D:D
Maar nu even serieus? Waarom iets nieuws? Met zo'n Baard wil je toch niks anders? Stel je voor je knipt, scheert of modelleert het in een andere vorm....elke keer zal de "dwang" om iets nieuws weer omhoog komen. (waarbij "dwang" wat een te groot woord is hoor ;)) Zo zijn wij mensen nu eenmaal. Dat houd ook in dat je bijna nooit tevreden zal zijn met wat je hebt. Maar wie ben ik om jou dat voor te schrijven? Wel...ik ben Yainderidoo en zo denk ik er over. Het staat en valt allemaal met het willen hebben van de "perfecte" Baard. EN die is er niet! Ik heb nu een Baard die voor mijn ogen en smaak, redelijk bij mijn gezicht past. En anderen kunnen er van vinden wat ze willen ....maar ik doe het ZO...totdat ik het anders wil. Dus dat is zo ongeveer mijn advies en verhaal als antwoord op je vraag. Succes met je prachtige Baard! Hij staat je volgens mij PERFECT (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

dank je, niet dat ik ontevreden ben hoor, anders had ik hem geschoren..maar iedereen zoekt naar dat ultieme dat jouw baard het beste voorkomen geeft..met je zwakke en sterke punten daarin, ik heb vaak dat ik ergens denk...DIT IS DE LENGTE..GHIJ STAAT PERFECT ZO...IK LAAT HEM ZO, maart je laat niks..want het is een groeiproces, een week later denk ik van ...het zit weer niet:cool::rolleyes::rolleyes::rolleyes::pvermoeiend he een baard
 

mcvries

Baard
fijn dat je zegt dat er niks mis mee is, ik heb dat idee zelf wel
Absoluut niks mis mee! Goeie baard!

En ja herken ook ik, met de bouwlamp erboven voor de spiegel zie ik zelf van alles wat niet deugt. En hier op het forum zien misschien meer mensen dat, maar buiten? Die zien een baard en piekeren daarna weer fijn verder over hypotheek, werkstress, de kinderen etc etc. Samenvatting : boeit ze niks.
 

Peter1971

Baard
Absoluut niks mis mee! Goeie baard!

En ja herken ook ik, met de bouwlamp erboven voor de spiegel zie ik zelf van alles wat niet deugt. En hier op het forum zien misschien meer mensen dat, maar buiten? Die zien een baard en piekeren daarna weer fijn verder over hypotheek, werkstress, de kinderen etc etc. Samenvatting : boeit ze niks.
:p:D:D:D(Y)
[DOUBLEPOST=1574880329][/DOUBLEPOST]mannen bedankt tot zover..jullie gaan het zien
 

Peter1971

Baard
@Peter1971 mooie Baard!
Snor zou ik voller laten groeien en de Baard iets hoekerige knippen.
Maar wees vooral trots op de Baard die jij draagt!
:)>:)>(Y)
Dank voor je compliment man ...ga zeker voor het ophoeken van de shape,..weet niet of het dit weekend gaat lukken..maar de fotos komen nog
[DOUBLEPOST=1575065206][/DOUBLEPOST]
Prima baard hoor. Wellicht wat modelleren (hoekiger is wel trendy nu, lijkt het), maar in feite is er helemaal niks mis mee!
tx man..ben eruit ..het mag wat mannelijker , dan maar ten koste van de lengte
[DOUBLEPOST=1575065349][/DOUBLEPOST]
@Peter1971 mooie Baard!
Snor zou ik voller laten groeien en de Baard iets hoekerige knippen.
Maar wees vooral trots op de Baard die jij draagt!
:)>:)>(Y)
hoe laat je snor uitgroeien? ik kom niet aan de zijkanten alleen het midden van de lip trim ik..volgens mij is er geen potentie in de snor
 

Bolt

Zware baard
Dank voor je compliment man ...ga zeker voor het ophoeken van de shape,..weet niet of het dit weekend gaat lukken..maar de fotos komen nog
[DOUBLEPOST=1575065206][/DOUBLEPOST]
tx man..ben eruit ..het mag wat mannelijker , dan maar ten koste van de lengte
[DOUBLEPOST=1575065349][/DOUBLEPOST]
hoe laat je snor uitgroeien? ik kom niet aan de zijkanten alleen het midden van de lip trim ik..volgens mij is er geen potentie in de snor

Laat de snor maar eens met rust. Vanuit het midden groeien juist belangrijke lange snorharen die de snor vol maakt.
Door de snorharen constant opzij te kammen,schuiven groeien ze langzaam ook in die richting.
 

Peter1971

Baard
Laat de snor maar eens met rust. Vanuit het midden groeien juist belangrijke lange snorharen die de snor vol maakt.
Door de snorharen constant opzij te kammen,schuiven groeien ze langzaam ook in die richting.

ga ik vanaf nu doen, alleen de onderste fijne haartjes die langs mijn bovenlip de mond in kruipen...die kan ik toch wel gelijk houden met de bovenlip?
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 14035
[DOUBLEPOST=1575492213][/DOUBLEPOST]

zijkanten getrimd, maar misschien moet de sik nog rechter geknipt worden.
De zijkanten zien er prima uit.(Y) Als je je sik nog wat rechter wil maken gebruik dan de tondeuse/baardtrimmer zonder opzetstukken en werk alleen in hele kleine laagjes aan de onderkant van je sik. De kans dat het fout gaat is zo minimaal. ;)
 

Peter1971

Baard
De zijkanten zien er prima uit.(Y) Als je je sik nog wat rechter wil maken gebruik dan de tondeuse/baardtrimmer zonder opzetstukken en werk alleen in hele kleine laagjes aan de onderkant van je sik. De kans dat het fout gaat is zo minimaal. ;)
dank je, fijne tip
[DOUBLEPOST=1575574929][/DOUBLEPOST]
Goed gelukt hoor, @Peter1971. :)>(Y)
Je mag door naar de finale! :D
tx :p(Y)
 
Banner image
Top