Wat zijn je hobby's?

Ab79

Baard
Ik reis graag en mijn top 3 tot nu toe is 1. New Zealand 2. West USA en 3. Zuid Afrika.
New Zealand beviel zelfs zo goed dat ik daar een tweede keer naartoe geweest ben.

Zoals al vermeld heb ik een oude amerikaan ('71 el Camino).
Mijn vader en ik zijn sinds 2009 samen bezig om deze weer op de weg te krijgen.
Ik heb die auto al vanaf 2002.

Ik heb een retro gaming verzameling van oude spelcomputers en spellen.
Voornamelijk van eind jaren '80, begin jaren '90.

Ik kijk graag films en series (Walking dead, Game of thrones, Gotham, Breaking Bad enz.)

Muziek (luisteren) en concerten/festivals bezoeken is ook een hobby. Rock en blues voornamelijk. Groot fan van de Foo Fighters. Afgelopen week ook naar het concert geweest in Amsterdam. Vaste bezoeker van Rock Werchter. Verder bezoeken we nog wel een vijftal verschillende festivals per jaar.
Het bespelen van instrumenten laat ik aan de getalenteerden over ;)

Ik voetbal en heb een aantal jaren aan fitness gedaan.
Helaas de laatste tijd een schouderblessure dus ik hou het voorlopig bij voetballen.
Ook ga ik af en toe met wat vrienden het bos in op de mountainbike.

Verder mag ik graag een hapje eten, bij de sushi boer bijvoorbeeld.

Al met al vermaak ik me wel :)

Groeten,
Ab.
 

ISYMFS

Baard
Bodybuilding
Voeding (zie eerste punt)
Kijken naar vechtsporten
Tattoos (helaas een hobby die zo duur is dat ik deze niet echt regelmatig kan 'beoefenen') (dure smaak)
Kijken van series, ook Anime (japanse tekenfilms)
Fotografie
En er hangt een gitaar aan de muur al jaren waar ik nog niet verder gekomen ben dan youtube-tutorials. Les volgen staat nog steeds op de to do list.
 

maximum

Zware baard
Deze week iets aangeschaft wat al langer op het lijstje stond en ook zeker een nieuwe hobby is/word..De man van mijn schoonzus doet het al veel langer en heeft mee aan gestoken..Het roken van vis of vlees:)Ben een echte bourgondier he:DLekker in de tuin met een cigaar en een fles bier een beetje vis of vlees roken;)grt:)>20151118_200913.jpg20151118_211631.jpg
 
Ik kook graag. Met name BBQ, roken en drogen van vlees en vis. Worsten draaien..

20150604_143859008_i_OS.jpg


Verder fotografeer ik al jaren.
https://www.flickr.com/photos/sjoerdvenema/
Ook deed ik lange tijd modelbouw. Maar die laatste hobby is op een laag pitje komen te staan.
 
Laatst bewerkt:

Edwin

Stoppelbaard
Tof om zo alle hobby's te lezen. Mijn hobby is drummen. Check m'n bandje op Facebook: "Dead Wizards". Genre is een beetje Stonerrock, hardrock, '70 rock. Verder muziek in het algemeen, luisteren, vinyl verzamelen, concert bezoek, festivals etc.
 

maximum

Zware baard
Ah gaaf vissen..Das ook nog een oude hobby die ik weinig beoefen sinds ik kids heb:) Hier hetzelfde ventje alleen 25 jaar ertussen;)Beard up:)>FB_IMG_1425208264916.jpgFB_IMG_1449469897218.jpg
 

Tim

Baard
Ja vissen blijft tof... Alleen is het nu wat meer gerocht op 1 soort en moet vooral groot zijn... Droomvis is een meerval 2 meter op vanuit het bootje....
 

maximum

Zware baard
Ja vissen blijft tof... Alleen is het nu wat meer gerocht op 1 soort en moet vooral groot zijn... Droomvis is een meerval 2 meter op vanuit het bootje....

Gaaf hoor:)..Maat van me heeft ze ook in spanje gevangen op de ebro ofzo..(Y)
Ik ben afgehaakt op vissen:DMisschien weer als ik wat ouder ben ;)Beard up:)>
 
Ik rook en droog vleeswaren.. Zoals spek bijvoorbeeld.

20151113_185150624_i_OS.jpg



Of ik maak pulled pork..

15784711987_fd782e0e1f_z.jpg


Of ik draai mijn eigen worst en maak Surinaamse vleesworst.

20151008_143609509_i_OS.jpg


En tussendoor maak ik ook nog Skyr.

20151205_160227965_i_OS.jpg
 
Banner image
Top