Wat zijn je hobby's?

rainman

Baard
Thanks, nooit echt spanning voor examens gehad maar motor examen wel een beetje hehe, wil gewoon zo snel mogelijk een eigen motor hebben dusja de spanning loopt op
 

rainman

Baard
Ohwja nog een hobby van me zijn horloges, ben fan van Omega en Gshock, en heb dus deze vakantie mezelf getrakteerd op een nieuwe Rangeman. Met het oog op een grote hike tocht door de pyreneeën kan deze nog wel eens van pas komen.
 

Bijlagen

  • IMG-20200813-WA0028.jpeg
    IMG-20200813-WA0028.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 16
Onze conditie onderhouden is ook nodig als voetballer op krukken en dan thuis komen met een goeie natte baard van zweet ☀️
 

Bijlagen

  • 43E906CD-4D9E-4997-9318-EB0A5BE0F49E.jpeg
    43E906CD-4D9E-4997-9318-EB0A5BE0F49E.jpeg
    900,5 KB · Weergaven: 18
  • 3F330209-30E5-4F0C-A3C4-F93C970CC442.jpeg
    3F330209-30E5-4F0C-A3C4-F93C970CC442.jpeg
    521,9 KB · Weergaven: 17

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Sinds enkele weken heb ik er nog een hobby bij.
Ik ben de trotse eigenaar van een DJI Mavic Mini (drone) .
Bedoeling is om tijdens onze reizen in binnen-en buitenland ook voor extra leuke beelden te zorgen.
Er is nog heel wat werk aan mijn stuurkunsten eer er vloeiende beelden kunnen worden gemaakt, maar ondertussen hebben we wel plezier tijdens het maken natuurlijk.
Paar weken geleden waren we in de Voerstreek, iets ten zuiden van Maastricht.

 
Sinds enkele weken heb ik er nog een hobby bij.
Ik ben de trotse eigenaar van een DJI Mavic Mini (drone) .
Bedoeling is om tijdens onze reizen in binnen-en buitenland ook voor extra leuke beelden te zorgen.
Er is nog heel wat werk aan mijn stuurkunsten eer er vloeiende beelden kunnen worden gemaakt, maar ondertussen hebben we wel plezier tijdens het maken natuurlijk.
Paar weken geleden waren we in de Voerstreek, iets ten zuiden van Maastricht.

Leuke hobby


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Een bunker inderdaad, maar wel uit WW II

Meer info via de link hieronder:

https://www.google.com/maps/place/W...x4b96fe5c305a6b2a!8m2!3d50.7086888!4d5.814954

Mooi panorama daar dus ideaal om een beetje te filmen daar ;)
Dit heb ik nog gevonden over deze bunker.
https://www.tracesofwar.nl/sights/4701/Observatiebunker-MN18.htm
Waar ik woon hebben de Duitsers de Atlanticwal aangelegd. In Den Haag zijn er hele woonwijken voor gesloopt en zijn er ook heel veel bunkers gebouwd.
De meesten zijn na de oorlog gesloopt maar een enkele bunker is als herinnering gebleven.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
In de "ruime" regio rond Luik hebben ze voornamelijk forten gebouwd tussen de 2 wereldoorlogen in.
Ook rond Antwerpen werden inspanningen gedaan trouwens.
Bedoeling was om op die manier een tweede inval uit Duitsland tegen te houden.
Eén van de cruciale forten die hiervoor werden gebouwd ligt in Eben-Emael.
Helaas waren de Duitsers destijds ook al ver voor op hun tijd en hebben ze bij verrassing en een erg kleine selecte groep militairen het fort ingenomen in nog geen 24 uur tijd https://nl.wikipedia.org/wiki/Fort_Eben-Emael

Als je niet TE ver woont is het zeker eens de moeite om te bezoeken (als het je ding is natuurlijk ;) )
 

stefke

Baard
In de "ruime" regio rond Luik hebben ze voornamelijk forten gebouwd tussen de 2 wereldoorlogen in.
Ook rond Antwerpen werden inspanningen gedaan trouwens.
Bedoeling was om op die manier een tweede inval uit Duitsland tegen te houden.
Eén van de cruciale forten die hiervoor werden gebouwd ligt in Eben-Emael.
Helaas waren de Duitsers destijds ook al ver voor op hun tijd en hebben ze bij verrassing en een erg kleine selecte groep militairen het fort ingenomen in nog geen 24 uur tijd https://nl.wikipedia.org/wiki/Fort_Eben-Emael

Als je niet TE ver woont is het zeker eens de moeite om te bezoeken (als het je ding is natuurlijk ;) )
Moet je zeker eens doen en als je de kans hebt ook eens naar boven klimmen.
[DOUBLEPOST=1615392761][/DOUBLEPOST]Veel verschillende hobby's hier. Ik hou het graag wat stiller. Ik luister veel naar muziek.
Ik wandel en fiets graag . Dit combineer ik meestal met "geocaching" . En ondertussen probeer ik nieuwe cafeetjes te ontdekken. Bier is een passie van mij. Ik ben dan ook lid van de belgische biervereniging Zythos en plaatselijk heet dat dan "Onder 't schuim"
En ik ben al een tiental jaren bezig met het maken van mijn stamboom. Het internet is hierbij een groot hulpmiddel.
 

Laurent1965

Zware baard
Als ik in deze tijd 25 jaar jonger of zo zou zijn..., (echte) urbex vind ik schitterend.(Y)
Ik volg meerdere op you-tube.
Ken ook persoonlijk mensen die het doen, helaas ben ik hier nu niet meer flexibel genoeg voor... :(
"Take nothing but pictures, leave nothing but footprints...."
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Erg mooi gedaan @Cowboy (Y)
Aan het oefenen voor "Baardforum The Movie"? :)>

25 jaar jonger @Laurent1965 ?
Ik beoefen het nog steeds!
Enige tijd geleden was ik met een maatje bezig op een verlaten scheepswerf, waar we waren gekomen door over een vrij hoge muur te klimmen. Buurtbewoners hadden ons gezien en na een uurtje dwalen zagen we enkele politie-agenten het terrein op komen. Wij verdwenen via een raam en renden met onze fototassen om naar de muur, terwijl de agenten de achtervolging inzetten.
Mijn maat sprong tegen de muur en begon zich al trappelend met zijn voeten op te hijsen. Ik keek eens goed rond en zag drie meter verder een deur zitten en die bleek ook nog eens open te gaan, dus toen mijn maat hijgend en puffend met een rood hoofd zich aan de andere kant liet zakken stond ik al naast hem, waarop hij heel kwaad riep: 'Hoe kom jij hier nou?'
'Gewoon door de deur', zei ik lachend, waarna we het verder op een lopen zetten.
Tot de dag van vandaag kan hij er nog nauwelijks om lachen.:D
 

Laurent1965

Zware baard
Ik snap het helemaal, ik heb echter enkele jaren geleden een ongeluk gehad waardoor ik specifiek blijvend letsel ( neurologisch ) heb opgelopen.
Heb toen oa opnieuw moeten leren lopen.
Daardoor helaas blijvend wat minder in wendbaarheid geworden
Mijn werk daarna wel volledig kunnen hervatten.

En bij urbex kom je nogal eens wat obstakels tegen.
 
Banner image
Top