Wat zijn je hobby's?

TMG1961

Baardaap
Ben nog hard aan het sparen om te beginnen met nieuwe hobby. Wil graag saxofoon leren spelen, wil er een kopen ipv huren. Maar goede beginners saxofoons zijn niet echt goedkoop. Dus nog even door sparen
 

Jimmy16

Baard
Ik ben fanatiek hobbyfietser. Voornamelijk met de racefiets, maar geregeld ook mountainbike.

Fietsen is mijn uitlaatklep, de uren die ik doorbreng op de fiets doen mij even afstand nemen van het dagelijkse leven.

IMG_20190411_153900.jpg

Sinds vorig jaar ben ik daarnaast voetbaltrainer van het ploegje waar mijn zoontjes spelen.
Zien hoe die jongens ontwikkelen en hoe die opkijken naar je, geeft zo ontzettend veel voldoening. Ondanks het vele werk dat hierbij komt kijken (wat ik eerst toch wat onderschat had).

2019_U7.jpg

Tot vorig jaar was ik ook nog trompettist in de Koninklijke Fanfare Verbroedering van Stabroek. Jammer genoeg ontbrak het me aan tijd om hier voldoende tijd in te kunnen steken om een degelijk niveau te blijven houden. Ik kon me hier niet langer mee verzoenen en ben hier daarom ook mee gestopt. Maar wie weet pik ik dit ooit terug op.
 

Jimmy16

Baard
Erg leuke hobby's vooral de voetbaltraining met die kleine rakkers zal veel voldoening geven (Y)(Y)(Y).
Daar mag je zeker van zijn! Die kinderen genieten echt van de tijd dat ze op zo'n veld staan. Het enthousiasme straalt er steeds vanaf. Echt fantastisch om daar aan te mogen bijdragen.
[DOUBLEPOST=1593666461][/DOUBLEPOST]
Leuke hobby's en foto's, alhoewel ik het schandalig vind, dat nog geen enkele van die voetballers een baard heeft laten groeien.:D
We zullen ze eens het goede voorbeeld geven!
Jong geleerd is oud gedaan :)>
 

Boof72

Volle Baard
Om ook maar eens aan mijn conditie en gewicht te werken deze fiets gekocht voor 40 euro. Voor een paar 10tjes aan verspijkerd en gerepareerd, en nu aan het fietsen geslagen.
Ik dacht ik koop eerst maar eens een goedkoop ding voordat ik een hoop geld uitgeef en ik vindt het helemaal niets.Staat er straks voor een paar honderd euro stil in de schuur.
Inmiddels ook al gestart met fietskleding en een helm aan te schaffen, want het bevalt mij toch wel.
Maar de volgende fiets wordt toch wel een gravelbike of een racefiets, daar ben ik wel al achter.

fiets2.jpg
 

Boof72

Volle Baard
Afgelopen paar weken ben ik er toch wel achter gekomen dat ik een weg fietser ben. En daarom maar een racefiets gekocht gisteren. Nog even wat dingen repareren en opknappen en dan kunnen we de weg op.

Dus de mtb staat te koop, mocht er een liefhebber zijn. Laat maar weten.
 

Bijlagen

  • IMG_20200707_071948.jpg
    IMG_20200707_071948.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 21

rainman

Baard
Mijn hobby's zijn vooral veel sporten, momenteel BJJ en Kickboksen 4 keer per week. En ben nu bezig met een motorrijbewijs halen, 8 september afrijden......en eigelijk chronisch te weinig tijd voor alles kunnen doen wat me leuk lijkt. Bier brouwen en drank stoken lijkt me erg leuk, wel af en toe wat mee gedaan maar de ruimte in huis is er niet echt voor helaas en ook de tijd is er vaak niet met een druk dagelijks leven.
 
Banner image
Top