Wat zijn je hobby's?

Hartenheer

Zware baard
Geld hier ook een hobby die je opgedrongen wordt :D.

Jaren geleden heb ik in een band gespeeld, en had hierbij ook een flinke {illegale} radiostation. {nou ja illegaal, we kregen de platen rechtstreeks van de producers.
Durf best te zeggen dat ik goed kon spelen op mijn Epiphone en was toen ook een vrij duur merk.

Eenmaal getrouwd/kinderen en met mijn laatste twee studies bezig is het spelen minder geworden, en toen mijn versterker {nog een echte met buizen} het eenmaal begaf ben ik er mee gestopt.

De ingewijde weten inmiddels dat ik al jaren ziek geweest ben, en laatst een operatie gehad heb.
Wonder baarlijk, na jaren ben ik bijna van de medicijnen af.

Nu kom waar ik eigenlijk voor schijf {ouwehoer :rolleyes:}
Gitaar spelen gaat niet meer lukken, kan het gewoon niet meer.

Komen de kinderen met een ukelele aanzetten. Hier pa, je gaat dit maar leren, moet een stuk gemakkelijker zijn We verwachten wel dat je met de kerst wat gaat spelen.
Nu uitzoeken waar ik iets kan vinden om het te leren.
Ze hebben zichzelf ook al met de kerst uitgenodigd {blijkt} :D:D:D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hahaha, het goede nieuws is, dat je gezondheid vooruit gaat. Het slechte nieuws is, dat een uke lastiger te bespelen is, dan een reguliere gitaar (ik heb heel lang op een 1936 Epiphone Broadway gespeeld. Super!).Het is gewoon een héél kleine tenor-gitaar, waarvan de frets irritant dicht bij elkaar liggen en je dus weinig ruimte hebt om je vingers te plaatsen.
Gewoon lekker beginnen en het instrument "spelen" en niet "studeren" (opmerking die Clark Terry mij ooit gaf!).
YouTube staat vol met info over ukeleles en lessen van beginner tot volleerde Polynesiër.
Ik ga me nu al verheugen op de filmpjes van jou met de uke. Je hebt alvast één fan!
 

Hartenheer

Zware baard
Hahaha, het goede nieuws is, dat je gezondheid vooruit gaat. Het slechte nieuws is, dat een uke lastiger te bespelen is, dan een reguliere gitaar (ik heb heel lang op een 1936 Epiphone Broadway gespeeld. Super!).Het is gewoon een héél kleine tenor-gitaar, waarvan de frets irritant dicht bij elkaar liggen en je dus weinig ruimte hebt om je vingers te plaatsen.
Gewoon lekker beginnen en het instrument "spelen" en niet "studeren" (opmerking die Clark Terry mij ooit gaf!).
YouTube staat vol met info over ukeleles en lessen van beginner tot volleerde Polynesiër.
Ik ga me nu al verheugen op de filmpjes van jou met de uke. Je hebt alvast één fan!
Gelukkig is het geen sopraan maar een concert.
Dus een maatje groter.
 
Banner image
Top