Wat zijn je hobby's?

Yainderidoo

Zware baard
Mooie foto! Een Hipster voor de Iphone?
Hahaha...dan was ik dus niet de enige....ik denk de hele tijd "Hipstermatic"...:D
Ik ga Hipstamatic dus maar eens op de iPhone zetten.
In de app kun je de wereld aan lenzen, films, en flitsers kopen. :oops: Niet heel erg duur og zo. Maar er zijn zo veel :eek: Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar aan het plunderen ben geweest. :eek::D
Als je dan nog eens mooie "combo's" wil downloaden kun je hier hele mooie vinden: Hipstography
Ook hier ligt een verschrikkelijk gevaar op de loer ;) Als je dan een mooie combo gevonden hebt....mis je net die ene lens of film....en daar ga je weer....:rolleyes:
Kortom: Prachtig! Lijkt me inderdaad net wat voor jou, met je bijzondere foto composities.
:cool:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik was een beetje over-enthousiast, want mijn iPhone 4 :confused: gaat maar tot IOS 7.22 en Hipstamatic is actueel vanaf IOS 9 en 10.
Het wordt dus even wachten tot er een nieuw exemplaar aangeschaft gaat worden.
Mijn huidige iPhone is een "erfenis" van een vriend, die drie jaar geleden overleden is, dus die wil ik eigenlijk niet in een lade deponeren, maar het is geen gek idee om met @Baardforum Admin eens te overleggen het administrator-kantoor eens te updaten.
Even een lijstje maken! :)
 
3381423.jpg

Mijn hobby's vooral voetballen op krukken zowel bij de Redflamingos( Nationaal amputeer football team van België ) als bij G voetbal team van Sparta Petegem (Deinze )
Ik nr 19 hier op de foto toen nog zonder baard :)
 

Texman

Koning Baard
Ik vind het geweldig dat je met je handicap toch lekker kan voetballen en dan ook nog in van die mooie teams:)
Ik vind sowieso de gehandicapte sporters geweldig (Y)(Y)(Y)
 
Ik vind het geweldig dat je met je handicap toch lekker kan voetballen en dan ook nog in van die mooie teams:)
Ik vind sowieso de gehandicapte sporters geweldig (Y)(Y)(Y)
Hey dankjewel Ampfootball Belgium bestaat sinds 2012 kort na hun oprichting ben ik deel gaan uitmaken van het nationaal team : Op termijn zouden we graag groeien naar clubverband en een eigen competitie maar dat zijn zaken die stap voor stap dienen te gebeuren ;) Binnenkort een interland weekend in Griekenland en in Juni naar Polen..
 
Laatst bewerkt:
Jawel, ik zat er op te wachen: na mijn flauwe opmerking in je voorstel-post van "zet je beste kruk voor" komt nu de " stap voor stap".
Heel grappig :D en met gestrekte prothese erin! (Y)
Zulke Humor hebben we graag er wordt nogal wat afgelachen onder mekaar..
Is ook de enige manier om vooruit te geraken in leven en zeker voor zij die plots een ledemaat kwijt zijn..
 
@RedFlamingo9 Oh, wow. 'K heb een keer eerder een team zien spelen bij zaalvoetbal, die gasten waren snel op krukken echt niet normaal. (Y)
Misschien een hele direct vraag, maar hoe ben je je been verloren? :oops: En minder last van 'hands', of tellen de krukken ook als 'hands'? :p
Bij mij is een totale misgroei aan rechter kant met een veel korter been als gevolg en een slechte heup ( al diverse operaties achter de rug ) Dus heb vanaf mijn vier jaar niet anders geweten... wat regels betreft kruk van de grond en bal botst erop is hands of nu vrijwilig is of niet ze moeten ergens een grens trekken.. voor de rest denk ik er zijn er die slechter hebben of ik
 
Banner image
Top