Wat zijn je hobby's?

Yoeri

Baard
Lijkt mij wel eens leuk als ervaring lekker elkaar kapot slaan en lekker eten. En daarna meedere vrouwen hebben aangezien dat mocht in de middeleeuwen. Ik meld mij aan als Atilla de Hun
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dan heb je een probleem @Yoeri , want Attila leefde niet in de Middeleeuwen :rolleyes: , maar een eeuw ervoor! :p

Er zijn nog wel plekken op deze wereld, waar de door jou genoemde gebruiken dagelijkse gewoonte zijn en daar is de baard tevens zeer populair. ;):eek:

Maar je geeft wel een goed idee voor een volgende Baardborrel: we gaan eerst lekker eten en drinken, dan gaan we met elkaar vechten en dan gaan we de straat op om het stadje te plunderen, te brandschatten en de plaatselijke vrouwen te roven. :)

Ik laat je de datum en plaats nog weten! :D
 

ArjanvdS

Baard
Hengelsport was natuurlijk al wel bekend dat dat mijn hobby was... Maar nu vergat ik mijn andere hobby helemaal :eek:
Gamen! :cool: En dan specifiek op de Playstation 4, de games Call of Duty WW2 en Fallout4 :)>(Y) Ik kan me er uren mee vermaken 's avonds, soms zelfs tot een uur of half 2 's nachts (Ja, doordeweeks wil het soms ook wel voorkomen... :oops: haha).

Zijn er meer gamers hier? :D

Opperste concentratie tijdens Call of Duty WW2:
20180222_120736-01.jpeg
:)>
 

Jeb

Baard
Ben meer een destiny gamer op de ps4
Maar daar heb ik eerlijk gezegd ook niet veel tijd voor. Ben de laatste maanden weer druk met hobby sleutelen aan auto's woonwagens en zelfs trikes binnen gekomen deze week
 

DaanBaard

Baard
SkyxvW.jpg

[DOUBLEPOST=1535481419][/DOUBLEPOST]
xOfvhd.jpg

[DOUBLEPOST=1535481593][/DOUBLEPOST]
qXfgOs.jpg

[DOUBLEPOST=1535481784][/DOUBLEPOST]
njDzgP.jpg

[DOUBLEPOST=1535481926][/DOUBLEPOST]
y98VFQ.jpg


Mijn kampioene
[DOUBLEPOST=1535482096][/DOUBLEPOST]
I6qxaK.jpg

De keurmeester druk met keuren van de vogels
[DOUBLEPOST=1535482236][/DOUBLEPOST]
grdfnr.jpg

Daan met de grote prijzen :)
[DOUBLEPOST=1535482462][/DOUBLEPOST]
nPykaZ.jpg

[DOUBLEPOST=1535482649][/DOUBLEPOST]Wat is nou het leuke aan deze hobby.

Kanaries zijn vrolijke fluiters.
Je ontmoet een hoop mensen.
En je maakt een stap terug in de tijd ;)
 
Banner image
Top