Wat zijn je favoriete series ?

zenn

Zware baard
Naja, 'k kijk alles 'online'. Maar daar ga 'k niet abbo's voor afsluiten natuurlijk, zou een dure grap worden.
En series die 'k echt goed vind schaf 'k naderhand wel aan op dvd, voor m'n verzameling.

Btw; SEE niet aan beginnen. Zonde van je tijd, lijkt interessant, maar verhaal is heel zwak.

Wel staat Seizoen 4 van 'The Man in the High Castle' online, voor degene die het volgen. :)

 

Texman

Koning Baard
Lijk mij een erg goeie serie zal eens kijken via welke aanbieder of zender het wordt gebracht:).
 

zenn

Zware baard
The Witcher, een serie naar de gelijknamige boekenreeks en succesvolle rpg gameserie. :cool:
En 'k moet zeggen, heb net 2 afleveringen gezien, doet het mij denken aan 'Game of Thrones'. (Y)

 

Thomash

Stoppelbaard
Game of Thrones, Sons of Anarchy, The Walking Dead en Lucifer zijn wel mijn favorieten.

Nog pakweg een weekje... laatste seizoen van Vikings. :(


Maar gelukkig komt er wel een spin-off genaamd 'Valhalla'. :)

Afgelopen weekend aan Vikings begonnen, vind het nu al een super serie. Lekker veel baarden ook :)>.
 

Zyfazix

Baard
Ik kijk op het moment vooral Netflix, topper daar is toch wel The Good Place. Net ook even m'n lijst opgeruimd maar er staan alsnog 49 titels in die ik nog niet heb gekeken. Waaronder Vikings, La Casa de las Flores, La Casa de Papel, Dark en Stranger Things.
 

Zyfazix

Baard
De originele Penny Dreadful was geweldig. Heel benieuwd wat ze dit keer maken.

Series die nu 'open' staan op Netflix bij mij zijn Sex Education, Nailed It! Germany, Pandemic, AJ and the Queen, Ares, Lost in Space, The Witcher, EastSiders, Dark, 3%, Frontera Verde, Happy!, Explained en Abstract: The Art of Design.
Misschien iets te veel om tegelijk focus op te houden. Netflix stopt ook maar niet met nieuwe series
 

zenn

Zware baard
Nu net begonnen met 'Outsiders', helaas maar 2 seizoenen. Met in de hoofdrol oa Ryan Hurst, Opie van SOA. :cool:

A story of struggle for power set in the rugged and mysterious hills of Appalachia.
The Farrell clan, a family of outsiders living off the grid will stop at nothing to defend their mountain. :)>


 

zenn

Zware baard
Wel over tv series gesproken; The Last Kingdom, seizoen 4 is uit. :)>
Ben zelf nu op de helft en hij is weer goed. En ja, Tygo Gernandt zit ook weer in dit seizoen als Jackdaw. (Y)

 
Banner image
Top